همشهری آنلاین: مراسم رونمایی از ۱۶ عکس امام خمینی (ره) و نمایشگاه پوسترهای انقلابی در فرهنگسرای ملل با مشارکت کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

رهبری انقلاب

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه که از تاریخ 14 تا 20 بهمن ماه دایر خواهد بود،‌ 16 تصویر بی نظیر از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در آغازین روزهای انقلاب اسلامی، به همراه منتخبی از پوسترهای انقلابی موجود در آرشیو مرکز اسناد کتابخانه مجلس شورای اسلامی با محوریت امام خمینی (ره) به نمایش در خواهد آمد.

نگارخانه شماره دو فرهنگسرای ملل، در سال 1391 نیز میزبان برگزاری نمایشگاهی از 50 پوستر انقلابی از آرشیو پوستر مرکز اسناد کتابخانه مجلس شورای اسلامی بود که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.

پس از نمایشگاه «بازدید: منتخبی از گنجینه­ پوستر نمایشگاه­ های هنرهای تجسمی سال­های 1340 تا 1370» که با همت انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، در موزه هنر امام علی (ع) برگزار شد، «آیین رونمایی از 16 عکس امام (ره)» دومین نمایشگاهی است که در بهمن ماه سال جاری با مشارکت کتابخانه مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود..

نمایشگاه «آئین رونمایی از 16 عکس امام (ره) و نمایشگاه پوسترهای انقلابی» از روز دوشنبه 14 بهمن 1392 از ساعت 16 الی 20 در نگارخانه ملل فرهنگسرای ملل واقع در بزرگراه آیت الله صدر، بلوار قیطریه،‌ پارک قیطریه،‌ آغاز به کار خواهد کرد.

کد خبر 248170
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز