همشهری‌آنلاین: پخش زنده گفتگوی تلویزیونی رئیس‌جمهور با تاخیر آغاز شد. سه خبرگزاری در این زمینه خبرهایی را مخابره کرده‌اند:

حسن روحانی

علت تاخیر در پخش زنده گفتگوی تلویزیونی رئیس‌جمهور

  • ایرنا: رییس سازمان صدا و سیما مانع پخش زنده گفت و گوی تلویزیونی روحانی با مردم شد

رییس سازمان صدا و سیما مانع پخش زنده گفت و گوی تلویزیونی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری با مردم شد.

به گزارش ایرنا، این اتفاق در حالی رخ داد که همه عوامل این گفت و گوی زنده تلویزیونی مشخص شده بودند اما به دلایل نامعلومی عزت الله ضرغامی مانع پخش این گفت و گو شد.

قرار بود رییس جمهوری امشب 16 بهمن بعد اخبار سراسری ساعت 21 از شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران با مردم بصورت زنده درباره مسایل مختلف گفت و گو کند.

  • ایسنا: با نظر رئیس صداوسیما، گفت‌وگوی زنده رئیس‌جمهور پخش نشد

همچنین خبرگزاری ایسنا اعلام کرد: گفت‌وگوی زنده رئیس‌جمهور با مردم که بیش از این اعلام شده بود، بعد از اخبار سراسری ساعت 21 آغاز می‌شود، بنا به نظر رییس سازمان صدا و سیما به روی آنتن نرفت.

یک منبع آگاه در دفتر رئیس‌جمهور با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر همه عوامل و دو مجری در نظر گرفته شده برای گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رئیس‌جمهور با مردم در محل در نظر گرفته شده حضور دارند اما با وجود اعلام قبلی مبنی بر آغاز این گفت‌وگو بعد از اخبار ساعت 21، رییس سازمان صدا و سیما اجازه پخش این برنامه را نداد.

این اقدام بی‌سابقه بدون ارائه هیچ‌گونه توضیحی از سوی مقامات صداوسیما انجام شد.

پس از گذشت حدود یک ساعت از پایان اخبار ساعت 21 شبکه اول سیما، این گفت‌وگو پخش نشد و به جای آن مجموعه تلویزیونی عصر پائیزی پخش شد.

  • فارس: گفتگوی زنده تلویزیونی روحانی پخش نشد

گفتگوی زنده رئیس جمهور با مردم که قرار بود امشب 16 بهمن از شبکه اول سیما پخش شود به دلایل نامعلومی لغو شد.

به گزارش فارس، گفتگوی زنده رئیس جمهور با مردم که قرار بود از شبکه یک سیما پخش شود، لغو شد.

هم اکنون شبکه یک سیما در حال پخش سریال تلویزیونی است که در زیرنویس آن اعلام شد که به محض دریافت تصاویر از نهاد ریاست جمهوری، این گفتگو پخش خواهد شد ولی بنابرکسب اطلاع خبرنگار فارس از یک منبع آگاه در دولت، این گفتگو لغو شده است.

  • علت مخالفت ضرغامی با پخش گفت‌وگوی زنده رییس جمهور

یک منبع آگاه در دفتر رییس‌جمهور علت اصلی مخالفت رییس سازمان صداوسیما با پخش برنامه گفت‌وگوی زنده رییس‌جمهور را انتخاب مجریان این برنامه توسط نهاد ریاست جمهوری اعلام کرد.

این منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تاکید بر این‌که هیچ مشکل فنی برای پخش گفت‌وگوی زنده رییس‌جمهور با مردم وجود ندارد، گفت: مخالفت رییس سازمان صداوسیما با دو مجری در نظر گرفته شده برای این گفت‌وگوی زنده که هر دو نیز از کارمندان صداوسیما هستند باعث عدم پخش گفت‌وگوی زنده رییس‌جمهور با مردم در موعد مقرر شد.

گفت‌وگوی زنده رئیس‌جمهور با مردم که بیش از این اعلام شده بود، بعد از اخبار سراسری ساعت 21 آغاز می‌شود، بنا به نظر رییس سازمان صداوسیما به روی آنتن نرفت.

کد خبر 248574
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز