همشهری آنلاین: معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران از غبارروبی، عطر افشانی و گلباران ۱۸ هزار گلزار شهدا در حوزه شهری و روستایی سطح کشور خبر داد.

گلزار شهدا

ˈاحمد مازنی روز پنجشنبه در حاشیه گلباران مزار شهدای بهشت زهرا(س) تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: به مناسبت فرا رسیدن سی و پنجمین سالروز بهار آزادی و پاسداشت جانفشانی شهدای انقلاب اسلامی امروز 18 هزار گلزار شهدا همزمان در سراسر کشور گلباران شد.

وی اظهار داشت: دهه فجر فرصتی برای شناخت اندیشه و اهداف عالیه شهدا است که حق عظیمی بر گردن ملت دارند و از این نظر مردم قدرشناس امروز با حضور در گلزارها نسبت به مقام امام راحل، رهبری و شهدای گرانقدر ادای احترام کردند.

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران گلزار شهدا را نماد اقتدار و افتخار ملت شجاع ایران اسلامی توصیف و بیان کرد: به همین منظور همزمان مراسمی در گلزار شهدای مراکز استان کردستان، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری و گلزار شهدای پیروان ادیان توحیدی جامعه آشوریها، ارامنه، زرتشتیان و کلیمیان در جاده خاوران تهران برگزار شد.

وی گفت: در گلزار بهشت زهرا(س) نیز به همین مناسبت برنامه هایی از قبیل اجرای مارش و سرود جمهوری اسلامی ایران با اجرای فرزندان شهدا و همخوانی قرآنی سوره فجر توسط 313 نفر از دانش آموزان و سخنرانی مسوولان کشوری اجرا شد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: امروز همچنین 500 نفر از کارکنان این بنیاد با حمل 30 هزار شاخ گل مزار شهدای بهشت زهرا(س) را گلباران کردند.

مازنی گفت: هفته گذشته نیز به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر به جهت پیشواز این ایام مزار شهدا و جایگاه جلوس حضرت امام راحل با 30 هزار قطعه گل گلباران شد.

کد خبر 248602
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز