همشهری آنلاین: عضو کمیسیون تلفیق گفت: لیست ۵۱ موسسه حقوقی و غیردولتی که در قالب جدول شماره ۱۷ بودجه دریافت می‌کردند، حذف شد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، درگفت و گو با خبرگزاری مجلس،  با تشریح جلسه امروز صبح کمیسیون تلفیق ، افزود:در این جلسه جدول شماره 17 لایحه بودجه مورد بررسی قرار گرفت و در این جدول 51 موسسه حقوقی غیر دولتی که کمک دریافت می‌کردند حذف شدند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس جدول شماره 17 لایحه بودجه که درباره کمک مالی به موسسات فرهنگی بود حذف شد که از اعتبارات این جدول حدود 119 میلیارد و 500 میلیون تومان مربوط به بخش هزینه ای و 70 میلیارد و 500 میلیون آن نیز مربوط به بخش تملک دارایی ها بود و مقرر شد این موسسات تحت نظر سازمان مربوطه قرار گیرند.

وی ادامه داد:در جلسه امروز کمیسیون تلفیق مقرر شد، جدول شماره 19 لایحه بودجه که درباره 65 طرح تملک دارایی سرمایه ای که دارای مجوز ماده 32 قانون برنامه چهارم توسعه و ماده 215 قانون برنامه پنجم توسعه بود، حذف شود.

عضو کمیسیون برنامه ،بودجه و محاسبات مجلس در ادامه این مطلب افزود:استدلال کمیسیون تلفیق برای حذف جدول شماره 19این بود که باید این موضوعات در قالب ردیف های بودجه لحاظ شود و نکته دیگر اینکه 65 طرح این جدول به نوعی احساسی بودند.

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: همچنین در جلسه امروز کمیسیون تلفیق مجلس مقرر شد جدول شماره 20 لایحه بودجه که شامل 274 پروژه که عمدتا درباره طرح های مطالعاتی و احداثی بود، حذف شود،50 میلیارد تومان هزینه جدول شماره 20 بود که استدلال کمیسیون تلفیق این بود باید این اعتبار در قالب ردیف های بودجه لحاظ شود.

کد خبر 248927
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز