همشهری آنلاین: حجت الاسلام والمسلمین محمد علی انصاری گفت: حرکت‌های گوناگونی در سال‌های انقلاب انجام شد اما خیلی از آن‌ها فراموش شده و اثری از آنها نمانده است ولی حرکت ۱۹ بهمن همافران نیروی هوایی در سال ۵۷ ماندگار شد و رمز بقا این حرکت اصالت و مومنانه بودن آن است چرا که هرکاری که برای خدا باشد ماندگار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص)، رییس اداره عقیدتی سیاسی این قرارگاه در جمع کارکنان این قرارگاه در مسجد سید الشهدا ضمن تبریک سالروز نیروی هوایی و همچنین میلاد با سعادت حضرت امام حسن عسگری (ع) با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع کارکنان نیروی هوایی و قرارگاه پدافند هوایی اظهار داشت: یکی از عوامل پیروزی انقلاب پیوستن کارکنان نیروی هوایی که می توان گفت بخشی از آنان هم از کارکنان پدافند بودند به انقلاب بوده است و همچنین یکی از افتخارات پدافندیان این است که اولین کسانی بودند که با وجود اختناق آن روزها از طریق خلبان هواپیمای حامل امام به ایشان خوش آمد گفتند که این اقدام یک حرکت شجاعانه بود.

حجت الاسلام انصاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بی ادبی های اخیر مقامات آمریکایی اظهار داشت: یک کشوری که 35 سال با همه کینه ای که در دلش از مردم ایران دارد برای زمین زدن این ملت دست به هرکاری که توانسته زده است. حالا آمده بخشی از پول مارا که دزدیده بوده و غارت و تجاوز کرده بود را در یک توافق بین المللی آزاد کرده و این پول سرمایه خود ما بوده است؛ بعد اینگونه به ملت ما جسارت می کند.

حجت الاسلام و المسلمین انصاری با اشاره به فرمایشات مقام معظم کل قوا تاکید کرد: ملت قدرشناس ایران جواب یاوه گویی های آمریکا را ان شاءالله در روز 22 بهمن و در صفوف راهپیمایی خواهند داد و این از حماقت مسئولین آمریکایی و البته تفضل الهی است که این ها همیشه قبل از روز 22 بهمن و روز قدس دست به یک حرکت احمقانه ، بچه گانه و بی ادبانه می زنند تا ملت ما با اتحاد و انسجام بیشتر آن نفرت درونی خود را از نظام سلطه و این یاوه گویی ها به نمایش بگذارند.

ایشان در بخش پایانی سخنان خود بیان داشت: امروز روز 19 بهمن است و در ذهن ملت ایران به خصوص ارتشیان و به خصوص کارکنان نیروی هوایی و پدافند خاطره به یادماندنی از 35 سال قبل برجای مانده است. در این روز و در این مکان مقدس صفوف جماعت پدافندیان با غیرت که همیشه خود را به انقلاب و کشورشان و نظامشان ثابت کردند همه مان ان شاءالله با حضور در راهپیمایی 22 بهمن و با حضور در صحنه های دفاع و استقلال کشور به همه دنیا نشان خواهیم داد که این مردم همان مردم انقلابی سال56 و 57 هستند و این مردم همان مردم 8 سال دفاع مقدس هستند که با دست خالی تمام زورگویان دنیا را به زانو درآوردند.

کد خبر 248948
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز