همشهری آنلاین: وزیر راه و شهرسازی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در خیابان آزادی تهران اظهار داشت: ایران استقلال و آزادی خود را در روز ۲۲ بهمن به دست آورد و در این روز برای آباد کردن کشور و حفظ استقلال آن اعلام همبستگی می‌کنیم.

عباس آخوندی

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی، عباس آخوندی که امروز به همراه معاونان و مدیران و کارکنان این وزارتخانه در راهپیمایی 22 بهمن در خیابان آزادی تهران حضور یافته بود، در غرفه وزارت راه وشهرسازی در مسیر راهپیمایی با تبریک روز 22 بهمن به عنوان روز بزرگ ملی تصریح کرد: در این روز ملت ایران توانست با همبستگی ملی بر استبداد غلبه کند و امیدواریم که این همبستگی حفظ شود.

وزیر راه وشهرسازی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی حقوق ملت ایران تثبیت شد و به همین خاطر قانون اساسی نیز به رعایت حقوق ملت توجه خاصی دارد و با وحدت بود که حقوق ملت را توانستیم به تثبیت برسانیم.

وی یادآور شد: تنها راه پیش روی ما برای رسیدن به آبادانی ایران و داشتن ایرانی سرافراز حفظ همبستگی ملی است و امیدوارم که بتوانیم در برابر تمام ناکامی‌ها و گرفتاری‌ها موفق باشیم.

آخوندی با اشاره به اینکه ایران جامعه‌ای جوان است، تصریح کرد: باید کشور را برای فعالیت جوانان فراهم کنیم و آنقدر توسعه و پیشرفت را رقم بزنیم تا جوانان اینده خوبی را داشته باشند و آنها و برای سرافرازی ایران اسلامی اقدام کنند و فقر از این کشور ریشه کن شود.

همچنین وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در خصوص پیام این راهپیمایی عظیم برای دنیا، بیان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن شکوه و عظمیت این روز را در بین ملت ایران به جهانیان نشان می‌دهد.

وی ابراز داشت: 22 بهمن یادآور روزهایی است که مردم کشورمان با اتحاد و وحدت خود بر نظام استبدادی شاهنشاهی پیروز شدند و پیام واقعی اسلام را برای مردم جهان به ارمغان آوردند.

آخوندی بر حفظ وحدت و استقلال کشور تاکید کرد و گفت: حفظ استقلال و آزادی از مهمترین ضروریات تداوم انقلاب اسلامی در جهان است، چرا که در این روز مردم متحد شدند تا با سرنگونی نظام ستمشاهی و استبدادی به استقلال و آزادی خود دست پیدا کنند.

آخوندی با بیان اینکه، مردم با حضور خود در جشن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همبستگی خود را به جهان نشان دادند افزود: 22 بهمن یادآور روزی است که همه مردم ایران علیه نظام سراسر استبدادی فعال بودند و برای استقلال و آزادی خود تلاش کردند.

وی در پاسخ به یکی از خبرنگاران در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: همانطور که امام بزرگوار ما فرمودند، وحدت کلمه رمز پیروزی انقلاب ما بود و مردم ما نیز با وحدت کلمه بار دیگر می توانند مشکلات و سختی ها را پشت سر بگذارند.

ذکر این نکته ضروری است که ستاد وزارت راه و شهرسازی و سازمان‌‌ها و شرکت‌های تابعه همچون سال‌های گذشته در مسیر راهمپیایی 22 بهمن در خیابان آزادی غرفه ای برپا کردند.

بنابر این گزارش در غرفه وزارت راه وشهرسازی، علاوه بر حضور مسئولان و مدیران این وزارتخانه در خصوص معرفی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه، ارائه عملکردها نیز صورت می‌گیرد.

وزارت راه و شهرسازی امسال با شعار "شهروند مداری" در مسیر راهپیمایی اقدام به برپایی غرفه کرد و در این غرفه برنامه‌های متنوع فرهنگی و اطلاع رسانی در خصوص فعالیتهای وزارت راه و شهرسازی ارائه شد.

در غرفه وزارت راه وشهرسازی بنرهایی با موضوع "تلاش راهداران، تامین آسایش و امنیت شهروندان، توسعه مسافرتهای ریلی، افزایش ظرفیت و ایمنی پرواز، اتصال استانها به شبکه ریلی و احیای بافت فرسوده ارتقای استانداردهای زندگی شهروندان دیده می‌شد.

کد خبر 249214
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز