همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ناوشکن‌های جماران۳، ۴ و ۵ درحال ساخت است، گفت: این ناوشکن‌های جمهوری اسلامی ایران با تیپ جماران به‌ترتیب رونمایی می‌شوند.

سیاری

به گزارش تسنیم از انزلی، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروی دریایی در تمامی آب‌های آزاد حق حضور داشته و حضور می‌یابد.

وی با بیان اینکه پیام حضور ایران در اقیانوس‌ها صلح و دوستی و امنیت است، افزود: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی آمادگی کامل را دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بر اساس تدبیر مقام معظم رهبری ما اهل تعدی به مرزها، منافع و منابع سایر کشورها نیستیم.

دریادار سیاری خاطرنشان کرد: حضور ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اقیانوس‌ها با هدف تحکیم روابط با کشورهای همسایه اقیانوس‌ها و ابلاغ پیام صلح و دوستی است.

وی با بیان اینکه ناوشکن‌های جماران 3، 4 و 5 در حال ساخت است، تصریح کرد: این ناوشکن‌های جمهوری اسلامی ایران با تیپ جماران به‌ترتیب رونمایی می‌شوند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور ناوگروه‌های این نیرو در اقیانوس‌ها، افزود: در چهار سال گذشته دوهزار کشتی را در اقیانوس‌ها برای جلوگیری از تعدی دزدان دریایی اسکورت کردیم.

دریادار سیاری، گفت: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران آماده مقابله با هرگونه تهدید علیه کشور است.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی یک نیروی راهبردی است، خاطرنشان کرد: در تمامی آب‌های آزاد دنیا حضور می‌یابیم.

کد خبر 249508
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز