همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بخاطر اینکه فردی دست منتظری را بوسیده یا اینکه در انتخابات به خاتمی رای داده است، حق نداریم‌ یک دفعه ریشه او را بزنیم و شاید در آن زمان اگر دست منتظری را نمی‌بوسید، ضد انقلاب معرفی می‌شد.

سردار زارع

به گزارش ایسنا منطقه کویر، سردار عبدالله عراقی در گردهمایی رزمندگان تیپ مکانیزه 38 ذوالفقار سپاه در کرمان اظهار کرد: امروز هرجا کم می‌آوریم، به ستون محکم هشت سال دفاع مقدس که به تعبیر مقام معظم رهبری گنجینه است، تکیه می‌کنیم که کشورمان را بیمه کرده است.

وی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس کشور را بیمه کرد و اکنون نیز اگر سیاستمداران ما پشت میز مذاکره با قدرت و افتخار حاضر می‌شوند، به پشتوانه و برکت آن هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان بی‌نام و نشان آن دوران است.

عراقی با قرائت آیه «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»، خاطرنشان کرد: شهدا کسانی هستند که طبق این آیه ایمان آوردند و با خدا و پیامبرش عهد و پیمان واقعی بستند و بر آن وفادار ماندند تا به شهادت رسیدند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه "درِ باغ شهادت باز است"، خطاب به پاسداران حاضر در گردهمایی اظهار کرد: ارزش و اعتبار و جایگاه شما به حرکت در مسیر و شانه به شانه شهداست؛ پس آن را پاس بدارید.

وی یکی از مؤلفه‌های توسعه هر کشور را پذیرش سلایق مختلف عنوان کرد و افزود: برای توسعه جامعه نمی‌توان با نظرات بسته حرکت کرد. تحمل سلائق مختلف و مدارا با قومیت‌ها و مذهب‌ها از جمله این مؤلفه‌هاست. حفظ این ارزش‌ها موجب ارتقاء امنیت ملی کشور می‌شود. ارتقاء امنیت ملی یعنی حفظ تمامیت ارضی در برابر تهدیدات داخلی و خارجی که با وحدت و رعایت هنجارها و ارزش‌ها حاصل می‌شود.

عراقی با بیان اینکه "باید تلاش کنیم که بحث اسکان و معیشت مردم حفظ شود و این کار تنها با سعه‌صدر و تحمل سلایق مختلف ممکن است"، وظیفه حکومت را تأمین رفاه در جامعه برای آحاد و اقشار مختلف برشمرد و گفت: با نظرات بسته نمی‌توان جامعه را اداره کرد و امروز در دنیا بهترین جامعه، جامعه‌ای است که علاوه بر تأمین رفاه برای مردم، تحمل سلائق نیز در آن مطرح باشد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اینکه فردی دست منتظری را بوسیده یا اینکه در انتخابات به خاتمی رای داده است، حق نداریم‌ یک دفعه ریشه او را بزنیم و شاید در آن زمان اگر دست منتظری را نمی‌بوسید، ضد انقلاب معرفی می‌شد.

وی در پایان، پیشرفت و مقبولیت نظام را در گرو حل مشکلات مردم دانست و اظهار کرد: شما که در این کاروان حرکت می‌کنید، با هر سلیقه‌ای که هستید، دست دیگران را هم بگیرید که به انحراف نروند.

کد خبر 250051
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز