همشهری آنلاین: علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی مدیرعامل «صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان» و محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان نیز مدیرعامل «صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش» را منصوب کردند.

به گزارش ایرنا، با حکم علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، غلامرضا خلیل ارجمندی به عنوان مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان منصوب شد.

جنتی در این حکم خواستار تحقق اهداف و ماموریت‌های مصوب هیات امناء صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان به منظور ارتقاء ساختار و توسعه فعالیت‌های این صندوق، رونق اقتصاد فرهنگ و افزایش رفاه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شده است.

ایرنا در خبر دیگری آورده است: محمود گودرزی در حکمی علی‌اکبر طاهری را به سمت مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور منصوب کرد.

همچنین وزیر ورزش و جوانان در احکامی جداگانه اعضای هیأت مدیره این صندوق را نیز منصوب کرد. سید عبدالحمید احمدی، حمیدرضا گرشاسبی و محمود کمانی اعضای هیأت مدیره صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور هستند.

کد خبر 250753
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز