سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۵:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: حسن روحانی رییس جمهوری به همراه جمعی از اعضای دولت در قالب دومین سفر کاروان تدبیر و امید صبح سه شنبه ششم اسفند برای دیداری سه روزه با مردم استان هرمزگان به این بندر کناره خلیج نیلگون فارس سفر می‌کند.

روحانی

به گزارش ایرنا، کاروان تدبیر و امید نخست وارد بندرعباس می‌شود و در اولین گام در ورزشگاه تختی با عموم مردم این شهر دیدار خواهد کرد.

دیدار با نخبگان، دانشجویان، دانشگاهیان و فرهنگیان و علمای شیعه و اهل سنت از برنامه های دیگر دکتر روحانی در این سفر عنوان شده است.

حضور در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، شرکت در هم اندیشی برای توسعه استان، دیدار با ایثارگران و بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و فولاد بخش های دیگر برنامه های رییس جمهوری و هیات همراه را در این سفر سه روزه تشکیل می دهد.

ˈجاسم جادریˈ استاندار هرمزگان از مردم این استان دعوت کرده است تا با استقبال گرم خود از رئیس جمهور به مانند آنچه در استقبال از دکتر روحانی در سفر به خوزستان صورت گرفت، افتخار بزرگی بیافرینند و این یار ولایت و سردار تدبیر و امید را مورد استقبال و حمایت قرار دهند.

در آستانه این سفر، مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری از افزایش ظرفیت پاسخگویی سامانه تلفنی 111 برای طرح درخواستها و دیدگاههای هموطنان عزیز خبر داد.

براساس اطلاعیه این مرکز، مردم عزیز استان هرمزگان همزمان با سفر کاروان دولت تدبیر و امید می توانند نقطه نظرات و پیشنهادات خود را از طریق تلفن سه رقمی رایگان 111 اعلام کنند.

برخی رسانه‌ها تلاش کرده‌اند تا وانمود کنند در جریان این سفر، نهاد ریاست جمهوری نامه‌های مردمی را دریافت نخواهد کرد اما اسماعیل سماوی رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری تاکید کرد که اگر کسانی بخواهند به رییس جمهور نامه بدهند، ما آنها را خواهیم گرفت اگرچه توصیه می کنیم آنها از سامانه 111 برای طرح مطالب خود استفاده کنند.

وی تاکید کرد: تلاش دولت در راستای حفظ کرامت و منزلت مردم قرار گرفته است و پیش بینی مکانیسمهای نوین ارتباطی با دولتمردان نیز به منظور تحقق همین هدف صورت گرفته است.

اولین سفر کاروان تدبیر و امید در دی ماه جاری به استان خوزستان بوده است.

کد خبر 250945
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز