همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: با تلاش سپاه، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و دیپلماسی، برای آزادی مرزبانان ربوده شده در تلاش هستیم.

به گزارش فارس از زاهدان سردار اسماعیل احمدی‌مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش سپاه، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و دیپلماسی برای آزادی مرزبانان ربوده شده در تلاش هستیم.

وی افزود: سابقه کار در شرق کشور نشان داده که گروهک‌های تروریستی دارای هیچ منطق خاصی نیستند و رفتار خشن دارند، البته تصمیم گیرنده هم خودشان نیستند.

احمدی‌مقدم ادامه داد: دولت پاکستان نیز قول داده همکاری لازم را برای آزادی مرزبانان انجام خواهد داد و خاک کشور همسایه کمتر زمینه فعالیت گروهک‌های تروریستی باشد.

فرمانده ناجا ادامه داد: خوشبختانه شاخص‌های امنیتی سیستان و بلوچستان نسبت به سال‌های گذشته بهبود یافته و این استان در مقابله با تجاوز مرزی، آدم‌ربایی، قتل، مقابله با تروریست، نزاع و شرارت در کشور از متوسط کشور وضعیت بهتری دارد.

وی گفت: در سال‌های اخیر بقایای گروهک‌های تروریستی متاسفانه حوادثی را در مرز به وجود آورده که اگر این‌ها نبود این استان از امن‌ترین استان‌های کشور بود.

کد خبر 251235
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز