همشهری آنلاین: فهیمه سادات طباطبایی: تهران را در روزهای عید از دست ندهید. تهران در نوروز عروسی زیباست که با دمیدن بهار در جانش زیباتر شده و برای شهروندانش دلربایی می‌کند. تهران در نوروز دیدنی‌تر است.

فهیمه طباطبایی

اگر قصد این را دارید که تعطیلات نوروز را در تهران بمانید، اگر نمی‌خواهید هوای خوب و شهر زیبای تهران را در روزهای عید ترک نکنید، اگر تهران خلوت را نسبت به شهرهای شلوغ دیگر در این چند روز  ترجیح می‌دهید و یا حتی با خانواده قرار گذاشته‌اید که به تهران سفر کنید، اصلا اشتباه نکرده‌اید. تهران در این 13 روز نوروزی یکی از زیباترین شهرهای ایران است؛ چرا که هم خلوت است، هم زیباست، هم هوای مطبوعی دارد، هم ترافیک کمتری دارد، هم هزار خوبی‌های دیگر.

تهران در نوروز یک حال و هوای دیگری دارد. نو عروسی است که با دمیدن بهار در جانش زیباتر شده و از شهروندانش دلربایی می‌کند. توانسته بعد از 365 روز سخت و نفس‌گیر از کار و مشغله شبانه‌روزی نفسی تازه کند و خود را برای روزهای سخت سال پیش رو آماده سازد.

تهران آنقدر در عید نوروز شاداب و سر حال است که هر صبح و شام از قدم زدن در خیابان‌هایش خسته نمی‌شوی و از نظاره بر بوستان‌هایش کم نمی‌آوری. خیایان ولیعصر با آن چنارهای سر به فلکش در روزهای نو سال جان می‌دهد برای یک پیاده‌روی صبحگاهی و بوستان لاله‌اش چشم های تو را از دیدن این همه گل و پرنده سیر نمی‌کند. خلاصه کلام اینکه تهران را در نوروز دریابید که سخت دلپذیر و دلچسب است.

ما هم در مجله " نوروزی همشهری آنلاین"، تلاش می‌کنیم هر روز شما را مهمان یک منظره زیبا و دیدنی از تهران کنیم و اماکن جذاب پایتخت را به شما پیشنهاد دهیم. قصد داریم شما هر روز با خواندن یک برگ از مجله ما با نقاط دیدنی تهران آشنا شوید و  با آگاهی بیشتر خودتان و خانواده‌تان برای دیدن آن بروید.

در این مجله شما هر روز با یکی از مناطق جذاب تهران همچون کوه‌ها و دامنه‌های زیبا، برج‌های تهران، امامزاده‌ها و اماکن مذهبی، بوستان‌ها، کاخ‌ها و موزه‌ها، سینماها و برنامه‌های آنها آشنا می‌شوید. پس هر روز در میز آنلاین میهمان ما باشید.

کد خبر 251555
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز