سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۰
۰ نفر

همشهری‌انلاین: ولوو امیدوار است با معرفی فن‌آوری جدید در وقت مشتریان صرفه جویی و به انتظار آنها در خانه برای تحویل سفارش پایان ببخشد. مشتریان با استفاده از این فناوری سفارشات آنلاین را به صورت مستقیم در اتومبیل خود تحویل می گیرند.

ولوو

مشتریان با استفاده از این فناوری سفارشات آنلاین را به صورت مستقیم در اتومبیل خود تحویل می گیرند.

به گزارش مارکتینگ ویک، سرویس "تحویل گردشی" که در کنگره جهانی موبایل درهفته آینده معرفی خواهد شد، از گوشی های هوشمند و یا تبلت برای اطلاع رسانی به مالک خودروی منتظراستفاده می کنند.

مالکان خودرو می توانند با فعال کردن کلید دیجیتال، اجازه ی باز و قفل کردن ماشین خود را به فرد ارائه دهنده ی سفارش بدهند. پس از تکمیل پروسه تحویل، فعالیت کلید دیجیتال متوقف می شود.

کلاس بندریک، مدیر ارشد اطلاعات گروه ولو می گوید: "با این کار و استفاده از کلید های دیجیتال، امکان تحویل کالا به مردم و نه مکان خاصی وجود دارد."

ولوو می گوید بر اساس تحقیقات انجام شده 60 در صد از مردمی که آنلاین خرید می کنند با تحویل آیتم دچار می شوند. این شرکت ادعا می کند که تحویل های ناکام (نرسیدن کالا به دست مشتری) برای صنعت تجارت الکترونیک یک میلیارد یورو هزینه دارد.

این برنامه به مشتریان امکان می دهد تا از سایر خدمات از راه دور، از جمله گرمایش یا سرمایش ماشین و مشاهده میزان سوخت از طریق تلفن همراه و یا تبلت نیز بهره برند.

کد خبر 251959
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز