همشهری آنلاین: نماینده مردم استان فارس در خبرگان رهبری با اشاره به فرارسیدن ۲۲ اسفندماه روز شهید وسالروز تاسیس بنیاد شهید درکشور گفت: پاسداشت و حفظ حرمت شهدا و خانواده های معظم آنان نیز وظیفه همگان است.

اسدالله ایمانی

آیت الله اسدالله ایمانی شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به جانفشانی های شهدا و ایثارگران در صیانت از انقلاب و نظام اسلامی در برهه های مختلف افزود: همه وامدار خون شهدا، خانواده شهدا، مقاومت جانبازان و آزادگان و ایثارگران هستیم و امید است که در راه خدمت رسانی به این عزیزان کوتاهی نکنیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس مساله شهادت و جانبازی در راه خدا را اوج کمال فردی انسان دانست و اظهار داشت: جامعه ما امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز به تقویت فرهنگ ایثار و فداکاری دارد.

آیت الله ایمانی ادامه داد: آنچه که امروز در جامعه ما ارزش یافته و فرصتی برای خدمتگزاری فراهم شده ، به برکت خون شهدا بوده که این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس اضافه کرد: اگر شهدا نبودند امروز نه قبله ای بود، نه قرآن، نه پیامبر و نماز وجود داشت و آنچه که هست و سرمایه عظیمی که در اختیار ما قرار دارد به برکت خون شهداست.

آیت الله ایمانی بر ضرورت تقویت فرهنگ ایثار وشهادت تاکید کرد و بیان داشت :بی تردید در سایه توسعه و تعمیم این فرهنگ می‌توان در صیانت از ارزشهای اسلامی و پایداری وحدت و بی اثر کردن توطئه های دشمنان همچنان موفق ظاهر شد.

کد خبر 252354
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز