سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: محسن محمدی به عنوان دبیر دومین جشنواره عکس «قاب‌های بهشتی» منصوب شد.

قابهای بهشتی

تصویرنت نوشت: دومین جشنواره عکس «قاب‌های بهشتی» توسط شبکه تصویر (تصویرنت) و با همکاری اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران، خبرگزاری تسنیم و فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.

سعید آلادپوش مدیر شبکه تصویر با صدور حکمی محسن محمدی را به سمت دبیر این جشنواره منصوب کرد.

بنابر این گزارش در این حکم آمده است:

برادر گرامی جناب آقای محسن محمدی

نظر به توانمندی و تجارب ارزشمند جناب عالی در عرصه هنر و فعالیت های فرهنگی و نیز اهتمام و توجه شما به حوزه جهاد و شهادت، به موجب این حکم به عنوان دبیر دومین جشنواره قاب های بهشتی منصوب می شوید.

امیدوارم با عنایت حق تعالی و با حسن تدبیر جنابعالی و با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود و تجربیات گرانبار پیشین، جشنواره دوم با غنا و دقت هر چه بیشتر برگزار شود.

در ضمن از زحمات جناب آقای محمود ظهیرالدینی دبیر محترم اولین دوره این جشنواره تشکر و قدردانی می‌شود .

موضوع این جشنواره پاسداشت یاد شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تلاش در راه گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و افزایش محتوای دیجیتالی یادمان شهدا در فضای مجازی است.

این جشواره در سراسر کشور و در دو سطح حرفه‌ای و شهروندی برنامه‌ریزی شده و تمام عکاسان آماتور و حرفه‌ای می‌توانند در آن شرکت کنند.

محسن محمدی از فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی در کارنامه فعالیت خود دبیری جشنواره های عکس «پایداری ملی« و «ماه و آب» را ثبت کرده است. وی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی و بین‌الملل خبرگزاری مهر و روزنامه تهران تایمز را بر عهده دارد.

کد خبر 252843
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز