همشهری آنلاین - رشید عسگری: در تعطیلات عید هیچ چیزی مثل بازی کامپ‍یوتری نمی‌چسبد! چه در سفر هستید و چه در منزل، پیشنهادهای نوروزی ما را امتحان کنید.

رشید عسگری

پیشنهادهای ما فقط برای آن‌هایی که در منزل تعطیلات را سپری می‌کنند نیست و از بازی‌های اندروید و iOS معرفی شده می‌توانید در سفر لذت ببرید. در سال جدید سلامتی، موفقیت، شادمانی و بازی‌های جدید و سرگرم کننده برایتان آرزو می‌کنیم!

  •  بازی موبایل:

- Smash Hit:

یک بازی کاملا اعتیاد آور با گرافیک سورئال و موسیقی متن آرامش بخش و البته مجانی! این بازی به صورت مجانی برای تمام دستگاه‌های مجهز به iOS از اینجا و برای دستگاه‌های اندرویدی از اینجا قابل دانلود است.

smash-hit


- Gunner Z:

این بازی فقط برای iOS منتشر شده و ترکیبی از زامبی‌ها، تیراندازی‌ بدون محدودیت با سلاح‌های سنگین و گرافیک مدرن و پویا است. این بازی مجانی از اینجا برای آی‌فون و آی‌پد قابل دانلود است. توجه کنید که این بازی را نمی‌توان برروی آی‌پاد تاچ نسل چهارم نصب کرد.

GunnerZ


- Call of Duty: Strike Team

گرچه این بازی به پای نسخه کامپیوتر و کنسول Call of Duty نمی‌رسد، اما یک تجربه کاملا متفاوت از بازی‌های اکشن برروی موبایل و تبلت ایجاد می‌کند. بازی دو حالت داستان و ماموریت‌های مجزا دارد. در حین بازی می‌توانید هم تیمی‌های خود را از طریق پهباد کنترل کنید. محیط بازی نسبتا هوشمند و پویا است و در کل پیشنهاد مناسبی برای تعطیلات نورور است. قیمت آن برروی اپ استور اپل و گوکل پلی ۶.۹۹ دلار است. در ضمن برای تجربه بهتر آن را برروی دستگاه‌های قوی مثل آی‌فون 5S و HTC One  نصب کنید.

Call of Duty

  • بازی PC:

- Titanfall:

این بازی که ۲۰ اسفند منتشر شده، نه تنها برروی PC بلکه برروی Xbox One و PS4 هم خیلی سر و صدا کرده‌است. بازی پر از جلوهای گرافیکی و گیم‌پلی پویا و هوشمند است. قابلیت اصلی بازی حالت مالتی پلیر است که به علت سرعت بالای بازی بسیار مورد علاقه کاربران قرار گرفته‌است. امتیاز این بازی در وب‌سایت آی‌جی‌ان ۸.۹ است.

Titanfall


- The Walking Dead: Season 2, Episode 2

این بازی اولین قسمت از سری دوم مجموعه بازی‌های Walking Dead است و بر اساس سریال تلویزیونی با همین نام ساخته شده‌است. این بازی اوایل اسفند ماه به بازار عرضه شد و دارای بیشترین امتیاز بین تمام بازی‌های PC در وب‌سایت IGN است. سناریو قوی، نیاز به تصمیم‌گیری سریع و دشمن‌های ترسناک و متعدد از قابلیت‌های این بازی است.

walking dead

- Heartstone: Heroes of the Warcraft

این یک بازی جدید از مجموعه Warcraft است. با این تفاوت که استراتژیک نیست و اصطلاحا یک بازی کارتی با Collectible Card Game است. خبر خوب اینکه این بازی مجانی است و از طریق این وب‌سایت قابل دسترسی است. کاربر باید کارت‌های مختلفی از قهرمان‌های بازی Warcraft را جمع‌آوری و به صورت نوبتی با کاربران دیگر به صورت آنلاین مبارزه کند.

warcraft

  • بازی کنسول:

- Metal Gear Solid : Ground Zeroes

نسخه جدید از مجموعه بازی‌ Metal Gear Solid که حدود ۱۰ سال قدمت دارد. این بازی ۲۷ اسفند برای ایکس‌باکس و پلی استیشن منتشر شده و به عنوان یکی از بهترین بازی‌های این فصل معرفی شده‌است. گرافیک بی‌نظیر آن، سخت افزار نیرومند ایکس‌باکس وان و پلی‌استشین ۴ را به چالش می‌کشد و تجربه متفاوتی از بازی‌های اکشن به کاربر می‌دهد.

metal gear solid

- Theif:

در این بازی باید یک سارق حرفه‌ای به نام گرت را از دید شخص اول کنترل کنید. گرت در شهری زندگی می‌کند که پر از فساد و اختلاف طبقاتی است و برای کمک به محرومین از حکومت مستبد و پولدارها سرقت می‌کند. کاربر در این بازی باید انتخاب‌های سخت و سریع بگیرد و بیشتر از اینکه از زوربازوی گرت استفاده کند باید از فکر خود بهره ببرد. این بازی اواخر بهمن برای هر دو کنسول ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ به بازار آمد.

thief

کد خبر 253613
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز