جمعه ۸ تیر ۱۳۸۶ - ۱۸:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین : دو شبکه دو و تهران در روزهای 9 تا 15 تیر بیش از ده فیلم سینمایی نمایش می دهند که عمده این فیلمها پیش از این از شبکه های مختلف تلویزیونی پخش شده و اغلب آنها نیزمحصول کشور آمریکا است.

به گزارش همشهری‌ آنلاین   فیلم‌های «روی خط مرگ»،‌ «باجه تلفن»، «جستجو»، «دوئل مرگ»، «من بچه‌هایم را می‌خواهم» و «از جنس پریشانی» هفته آینده از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

همچنین از شبکه پنج سیما فیلم های «هفت فانتوم»‌، «له‌له‌های اجباری»،«سایه»، «دزد ناشی»، «محافظ» و «رام» پخش خواهد شد.

فیلم «روی خط مرگ» که نهم تیر ماه از شبکه دوم پخش می شود ،محصول مشترک آمریکا و کانادا است و کریک شفر، ریچل هیوارد، وینسنت رکرد و فرانسوا ایپ در آن بازی کرده‌اند. داستان فیلم درباره شرکت سیاتل است که قصد دارد هواپیمایی با سیستم هدایت و کنترل خودکار را آزمایش کند. از طرفی رئیس شرکت طراح سیستم نرم‌افزار را به دلیل حادثه‌ای که برای هواپیمای آزمایشی رخ می‌دهد، اخراج می‌کند.

فیلم سینمایی «باجه تلفن»  که ده تیر ماه از شبکه دوم پخش می شود اثر معروفی است از جوئل شوماخر بر مبنای فیلمنامه ای از لری کوهن. در این فیلم آمریکایی بازیگرانی چون کالین فارل(بازیگر نقش اسکندردر فیلمی از استون)، کیفر ساترلند، فورست ویتکر(بازیگر برنده جایزه اسکار امسال برای بهترین نقش اول)، ادا میچل و کتی هلمز به ایفای نقش پرداختند.

داستان این فیلم درباره یک مدیر تبلیغات به نام استوارت است که هر روز از یکی از باجه تلفن های نیویورک به دوست خود زنگ می زند. یک روز تلفن زنگ می خورد. او گوشی را برمی دارد. صدای آن طرف خط می گوید اگر گوشی را قطع کند کشته می شود و نور قرمز یک سلاح لیزری گواه آن است که تلفن کننده شوخی ندارد.

فیلم سینمایی «جستجو» یکی از دو فیلم سینمایی  ایرانی است که این هفته(11تیرماه) از شبکه دوم پخش می شود.

دراین فیلم  اسماعیل محرابی، فلور نظری و حدیث فولادوند بازی دارند و چند هفته قبل نیز از همین شبکه برای نخستین بار پخش شده بود. داستان این فیلم با سرفت رفتن جواهراتی که ندا به عنوان قرض از دوستش می‌گیرد تا در یک عروسی استفاده کند، شروع می‌شود. ندا برای جبران این خسارت با همکاری دوستش بابت ساخت دوباره جواهرات به طلافروشی سفته می‌دهد و ...

فیلم سینمایی «دوئل مرگ» دیگر فیلمی است که 12 تیرماه پخش خواهد شد این فیلم  محصول سال  هنگ کنگ است 1977 و همانند سایر فیلمهای منتسب به این کشور در حوزه فیلم های رزمی قرار می گیرند. داستان فیلم درباره فردی است که لقب استاد بزرگ دارد. او فنی خاص دارد که دو نفر برای به دست آوردن فن در پی او هستند، ولی ...

فیلم دو قسمتی «من بچه‌هایم را می‌خواهم» 13 و 14 تیرماه از شبکه دو روی آنتن می‌رود.

داستان «من بچه هایم را می خواهم» درباره زنی به نام سونیا است که برای بازگرداندن فرزندانش به شهری می رود که همسر سابقش در آنجا زندگی می کند، اما همسرش که مردی ثروتمند است مانع رفتن بچه ها نزد مادرشان می شود. سونیا با همکاری شخصی سعی می کند بچه ها را پیش خودش بیاورد.

فیلم سینمایی«از جنس پریشانی» ساعت 17 و 30 دقیقه روز  15 تیرماه از شبکه دو روی آنتن می‌رود. این فیلم به کارگردانی مانلی شجاعی فر و بازی افسر اسدی ساخته شده و درباره سیما کاویانی نویسنده ای موفق است که پس از سال‌ها به زادگاهش برمی‌گردد. او در برخورد با افراد مختلف در ذهنش خاطرات دوران کودکی را مرور می‌کند و در نهایت با دوستان قدیمی خود برخورد می‌کند که باعث می‌شود تصمیمی جدید برای زندگی‌اش بگیرد.

فیلم های سینمایی شبکه دوم هرشب پس از اخبار سراسری و گفت و گوی ویژه خبری پخش می شود و تکرار آن هم ساعت 13 روز بعد از همین شبکه پخش سراسری خواهد شد.

فیلم های شبکه 5 (تهران)

فیلم سینمایی «هفت فانتوم»9 تیرماه ساعت یک بامداد از شبکه تهران پخش می‌شود. این فیلم محصول هنگ کنگ است و داستان درباره یک گروه هفت نفره از دوستان قدیمی که توسط پلیس مامور دستگیری و به دام انداختن یک شبکه قاچاق مواد مخدر می‌شوند و ...

 جکی چان که هقته گذشته فیلم ظهر شانگهای وی از شبکه سوم سیما پخش شده بود ، این هفته فیلم سینمایی «له‌له‌های اجباری»  وی روز 10 تیر پخش خواهد شد. داستان فیلم درباره دو دوست صمیمی و خلافکار است که پدر یکی از آن دو مخالف کار آنهاست و ...

فیلم سینمایی هندی «سایه» هم ساعت یک بامداد 10 تیر از شبکه تهران پخش می‌شود.داستان فیلم درباره یک زوج خوشبخت است که منتظر به دنیا آمدن اولین فرزند خود هستند، اما پس از یک سیل مخرب مایا برخلاف خواست همسرش برای نجات سیلزدگان عازم آن منطقه می‌شود ...

فیلم سینمایی «دزد ناشی» دیگر فیلم هندی است که  12 تیرماه از شبکه تهران روی آنتن می‌رود.

داستان این فیلم  درباره دو سارق است که به کمک دو مامور پلیس طماع به محل نگهداری بزرگترین الماس وارد می‌شوند، اما یکی از سارقان همدستان خود را فریب می‌دهد و الماس را می‌رباید، ولی به هنگام فرار الماس را در سقف کانال هوایی یک ساختمان نیمه ساز پنهان می‌کند و ...

فیلم سینمایی«محافظ» شاخص ترین فیلم این هفته شبکه 5 است که با بازی کوین کاستنر در ساعت 13 و 30 دقیقه روز  15 تیر( جمعه) از شبکه تهران پخش می‌شود.

این فیلم بر مبنای رمان پرفروش «میمون‌های دریایی» ساخته شده است. داستان این فیلم  درباره بن رندان سرپرست یک گروه نجات غریق است. وی در حرفه خود سوابق درخشانی دارد، اما دچار اشتباهی می‌شود و جان همسر خود را به خطر می‌اندازد.

فیلم سینمایی «رام» که سومین فیلم هندی این هفته شبکه 5 است  در ساعت یک بامداد  15 تیر از شبکه تهران پخش می‌شود. داستان این فیلم درباره یک پلیس درستکار به نام شیو کمار مدافع قانون است. او دو بردار دارد که بعد از گذراندن دوران محکومیت از زندان آزاد می‌شوند و به او قول می‌دهند برای همیشه دست از خلاف‌هایشان بردارند.

کد خبر 25400

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز