مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰
۰ نفر

گروه دانش و سلامت: کاربران شبکه‌های اجتماعی مجازی ازجمله شبکه مبتنی بر موبایل اینستاگرام، آپارات و لنزور استقبال خوبی از جشنواره عکس و فیلم «مهمان طهران» با موضوع نوروز تهران داشتند.

social media

 احسان رحیمی، مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با اعلام این خبر به همشهری گفت: مسابقه‌ عکس و فیلم مهمان طهران با هدف ثبت دیدگاه‌ها و ‌نظرات شهروندان و مسافران نوروزی از شهر تهران در بستر رسانه‌های اجتماعی طراحی شده است. در این مسابقه، شرکت‌کنندگان عکس‌ها و ویدئوهای خود در قالب موضوع کلی «نوروز ِ تهران» از طریق رسانه‌های اجتماعی در اینترنت به اشتراک می‌گذارند.

به گفته وی همه شهروندان تا 27فروردین فرصت دارند تا آثار خود را برای شرکت در این مسابقه روی شبکه‌های اجتماعی مذکور منتشر کنند. به این منظور شبکه‌ اجتماعی آپارات، برای ویدئوها و شبکه‌ اجتماعی لنزور، برای عکس‌ها با ایجاد فضایی اختصاصی، این امکان را فراهم آورده‌اند که شرکت‌کنندگان با ثبت مشخصات خود، عکس‌ها و ویدئوهای خود را به این شبکه‌ها ارسال کنند.

ویدئوها و عکس‌های ارسال شده بلافاصله توسط بازبین‌ها، مورد بازبینی قرار گرفته و درصورت عدم‌مغایرت محتوای ارسالی با موضوعات مسابقه، به‌صورت عمومی انتشار می‌یابند. همچنین شرکت‌کنندگان درصورت تمایل می‌توانند آثار خود را با هش‌تگ #MTFest93 در سایر شبکه‌های اجتماعی نیز ارسال کنند. وی اضافه کرد: ذیل هر عکس و فیلم امکان رأی‌گیری مردمی وجود دارد.

بر این اساس عکس‌ها و ویدئوهایی که حائز بیشترین رأی مردمی باشند، جایزه ویژه‌ داوری مردمی را دریافت خواهند کرد. بدیهی است آثاری که در سایر شبکه‌های اجتماعی با هش‌تگ اعلام ‌شده ارسال می‌شوند فقط در داوری نهایی شرکت داده خواهند شد و داوری مردمی مستلزم ارسال محتوا از طریق صفحات اختصاصی طراحی شده در سایت آپارات (http://www. aparat. com/mtfest) و لنزور (http://www. lenzor. com/mtfest) است. بنابراین به این دسته از شرکت‌کنندگان پیشنهاد می‌شود برای قرار گرفتن در معرض داوری مردمی، عکس و ویدئوی خود به صفحات رسمی مسابقه نیز ارسال کنند.

کد خبر 254776
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز