چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین- ندا شریف: هنر بازیافت، استفاده مجدد از مواد دور ریختنی است که اصلا به کار نمی‌آیند و این مواد استفاده شده می‌توانند در یک آفرینش هنری مورد استفاده قرار گیرند.

بازیافت

هدف از مطالب مجله هنر بازیافت فرهنگسازی در خصوص استفاده مجدد از مواد دور ریختنی توسط خانواده‌هاست. ترویج فرهنگ استفاده بهینه از مواد دوریختنی و اصلاح الگوی مصرف. تبدیل زباله‌های خشک مانند انواع آهن‌آلات، شیشه، کاغذ، قوطی‌ها و وسایل پلاستیکی و برگرداندن آنها به چرخه مصرف. جلوگیری از افزایش حجم مواد زاید و زباله در محیط زیست.

از آن جا که بازیافت هر چیزی به مراتب ارزان‌تر از تولید آن تمام می‌شود همچنین با بازیافت در مصرف مواد اولیه مانند درختان، نفت خام و آب صرفه‌جویی و به حفظ محیط زیست کمک می‌شود، بیایید بدون نیاز به مهارت خاص، با به کارگیری وسایل موجود و بی‌استفاده منزل دورریختنی‌ها را قابل استفاده کنیم.

هدف ما به کارگیری وسایل موجود و بی‌استفاده منزل و در نهایت ساخت بهترین‌ها از دور ریختنی‌هاست تا با کاربرد مجدد و کاهش وسایل اضافی، ما هم در جنبش زیست‌ محیطی و ترغیب مردم به استفاده دوباره از چیزهای قدیمی سهیم باشیم. پس با ما باشید.

هم اینک ۱۷ مجله مهارت‌های زندگی در اختیار شماست:

کد خبر 255026
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز