مسئولان دولتی بدون ارائه آماری از آخرین وضعیت انصراف دهندگان از دریافت یارانه نقدی رضایت خود را از درصد اعلام نشده تعداد انصرافی‌ها اعلام کردند.

زمانبدی ثبت نام در دور جدید یارانه‌ها

به گزارش همشهری، با گذشت 4روز از موعد نام نویسی از متقاضیان دریافت یارانه نقدی، هنوز هیچ آماری از تعداد افراد ثبت‌نام‌کننده منتشر نشده و امروز نوبت نام نویسی از متقاضیان و نیازمندانی است که عدد سمت راست شماره ملی آنها 4 است. همزمان آخرین اطلاعیه‌های رسمی نشان از افزایش انصراف تعدادی از مسئولان و مدیران بخش‌های دولتی و خصوصی از دریافت یارانه نقدی دارد.

رضایت دولتی‌ها از ثبت‌نام نکردن تعداد افراد انصراف‌دهنده از دریافت یارانه نقدی نشان می‌دهد که آنها مستند به کدملی افراد یارانه بگیری که عدد سمت راست آنها به اعداد صفر تا 4ختم می‌شود، به این نتیجه رسیده‌اند که درصد قابل اعتنایی از افراد در 4روز گذشته از ثبت نام برای دریافت یارانه نقدی خودداری کرده‌اند. روز گذشته محمود واعظی عضو کابینه دولت تدبیر و امید و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: آنطور که آمارها نشان می‌دهد درصد خوبی از مردم از دریافت یارانه انصراف داده‌اند.

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها با بیان اینکه نمی‌توان میزان دقیق خانوارهای انصرافی از یارانه را مشخص کرد، اظهار کرد: هرچند تا پایان دوره نام‌نویسی تعداد دقیق انصرافی‌ها معلوم نیست، اما آنچه تاکنون پیشرفته تا حدود قابل ملاحظه‌ای با پیش‌بینی‌های دولت منطبق است. به گزارش ایسنا، نرگس نجفی با بیان اینکه بعد از اتمام فرصت 10روزه سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای ثبت‌نام یارانه نقدی می‌توان آمار دقیق تعداد انصرافی‌ها و ثبت‌نامی‌ها را اعلام کرد، افزود: هرگونه آمار در این زمینه فقط از سوی ستاد و یا سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام خواهد شد.

کد خبر 255644
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز