سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: «علی شمخانی» دبیرشورای عالی امنیت ملی که به دلیل عارضه قلبی در یکی از بیمارست های تهران بستری شده بود، از بیمارستان مرخص شد.

علی شمعخانی

به گزارش ایرنا، دبیر شورای عالی امنیت ملی 22 فروردین ماه جاری به دلیل عارضه قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری و به صورت اورژانس تحت عمل جراحی پیوند عروق قرار گرفت.

وی پس از سپری کردن دوران نقاهت خود امروز از بیمارستان مرخص شد.

پزشک معالج وی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: مراحل مراقبت های پس از عمل جراحی به خوبی انجام شده است و وی می‌تواند با تکمیل فرآیند درمان غیربیمارستانی، فعالیت‌های کاری خود را آغاز کند.

شخصیت‌ها و مقامات بلندپایه و مسولان بسیاری طی دوره‌ای که دبیر شورای عالی امنیت ملی در بیمارستان بستری بود، به ملاقات وی رفتند.

حجت الاسلام والمسلمین «محمدی گلپایگانی» رییس دفتر مقام معظم رهبری به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب با حضور در بیمارستان از شمخانی عیادت کرد.

طی روزهای گذشته، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری ، حسین فریدون به نمایندگی رییس جمهوری، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و نایب رییس مجلس شورای اسلامی با حضور در بیمارستان از شمخانی عیادت کردند.

کمالی به نمایندگی از سوی آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رییس سازمان صدا و سیما و فرمانده نیروی انتظامی ، همچنین سردار قاسم سلیمانی و کمال خرازی از شمخانی عیادت کردند.

کد خبر 256090
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز