همشهری آنلاین: رییس خانه عکاسان ایران گفت: مسابقه ای با عنوان «زندگی قرآنی» همزمان با نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود که علاقه مندان می‌توانند بعد از اعلام فراخوان عکس های دینی، مذهبی و قرآنی خود را برای دبیرخانه خانه عکاسان ارسال کنند.

قرآن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از حوزه هنری، رسول اولیازاده رییس خانه عکاسان ایران درباره جشنواره عکس های قرآنی، دینی و مذهبی در همزمان با برگزاری نمایشگاه قرآن گفت: با توجه به اینکه محوریت و موضوعات عکاسی برای خانه عکاسان دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی و خانواده است تصمیم گرفتیم مسابقه ای تحت عنوان «زندگی قرآنی» برای علاقه مندان به این موضوع برگزار کنیم.

رییس خانه عکاسان ایران با اشاره به سخنانش با معاون امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیح داد: در کنار فعالیت هایی که در حوزه هنری داریم، می‌توانیم مشارکت هایی در زمینه برگزاری جشنواره قرآن و سبک زندگی هم داشته باشیم که با توجه به این موضوع استقبال خوبی در زمینه برگزاری جشنواره ای با محوریت عکس قرآنی در نمایشگاه قرآن صورت گرفت.

وی افزود: امیدواریم که این اتفاق به وقوع بپیوندد و بتوانیم در زمینه برگزاری جشنواره ها با موضوعیت سبک زندگی و خانواده اتفاقات خوبی را به سرانجام برسانیم.

اولیازاده همچنین درباره برگزاری جشنواره عکس «خانواده» گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، قرار است جشنواره ای با موضوع خانواده در حوزه هنری برگزار شود که امیدواریم بتوانیم منشا خیر و اثر در این جشنواره باشیم.

مجموعه عکس «عشایر را چو دریابیم دریابیم» اولین نمایشگاه عکس زندگی عشایر در ایران روز دوشنبه اول اردیبهشت ماه در خانه عکاسان ایران افتتاح می‌شود.

کد خبر 256186
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز