همشهری آنلاین: تیم والیبال ساحلی ایران یک با شکست نیوزیلند عنوان قهرمانی دومین تور آسیا و اقیانوسیه در تایلند را به دست آورد.

Beachvolley

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدار نهایی دومین تور آسیا - اقیانوسیه در شهر سانخولای تایلند برگزار شد و یکی از نمایندگان ایران با شکست حریف به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

تیم والیبال ساحلی هیات والیبال هرمزگان (ایران یک) متشکل از بهمن سالمی و رحمان رئوفی در این بازی دو بر صفر نیوزیلند را شکست داد و قهرمان شد.

این تیم در مراحل مختلف این تونمنت هفت پیروزی متوالی در برابر تیم‌های هند یک، ژاپن یک، فیلیپین، نیوزیلند، استرالیا، قزاقستان یک و نیوزیلند یک به دست آورد تا با اقتدار در بین قدرتمندترین تیم‌های ساحلی قاره آسیا و اقیانوسیه قهرمان این مسابقات شود.

تیم والیبال ساحلی شهرداری ارومیه (ایران دو) که با ترکیب آق محمد سلاق و پرویز فرخی در این رقابت‌ها شرکت کرده بود با کسب عنوان هفتمی به کار خود پایان داد.

این تیم نیز در دور مقدماتی و مرحله یک هشتم نهایی موفق به شکست تیم‌های اندونزی یک، نیوزیلند دو، هند و اندونزی دو شد. اما در دو بازی دیگر مغلوب قزاقستان یک و استرالیا شد و به عنوان هفتمی اکتفا کرد.

ساحلی‌بازان ایران با هدایت رضا نائینی، سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی در این مسابقات شرکت کردند و رده‌بندی آنها در این مسابقات امتیاز ویژه‌ای در رنکینگ مسابقات قهرمانی آسیا (خرداد ماه 93 در چین) و بازی‌های آسیایی کره جنوبی دارد.

نماینده‌های والیبال ساحلی ایران در نخستین تور آسیا و اقیانوسیه تایلند عناوین چهارم و پنجم را به دست آورده بودند.

کد خبر 256389
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز