همشهری آنلاین: مسابقات جام برترین‌های دارت در خانه دارت شهید کشوری تهران برگزار شد که در بخش آقایان سید "حسین پیشوایی" و در بخش بانوان "ساجده احمدی" به مقام نخست دست یافتند.

سکوی قهرمانی دارت

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، 32 بازیکن برتر رنکینگ کشور در سال 92 در بخش آقایان روز شنبه (30 فروردین) به مصاف یکدیگر رفتند که در بازی فینال سید "حسین پیشوایی" با برتری 7 بر 2، "کامبیز حافظی"، بازیکن تهرانی و نفر دوم رنکینگ کشوری را شکست داد و ضمن کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات، توانست به اردوی انتخابی تیم ملی راه پیدا کند.

بر اساس این گزارش "داریوش خورشیدی" از استان فارس به همراه "حسین اعرابی" از استان اصفهان ضمن کسب مقام سوم مشترک توانستند مجوز حضور در اردوی انتخابی تیم ملی را کسب نمایند.

همچنین در رده بانوان پس از پنج دوره مسابقه در طول سال 92 ، 16 بانوی برتر رنکینگ کشوری در یک مسابقه حساس به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان "ساجده احمدی" از استان گلستان توانست ضمن شکست پنج بر یک هم استانی خویش، "سونیا جرجانی" و کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات، مجوز حضور در اردوی انتخابی تیم ملی را به دست آورد.

بازی رده‌بندی نیز بین "سارا خدادادی" از استان خوزستان و "ترانه برکتی" از استان فارس انجام شد که "سارا خدادادی" با نتیجه 4 بر 3 به پایان رسید و وی ضمن کسب مقام سوم توانست به همراه "سونیا جرجانی" و "ساجده احمدی" به اردوی تیم ملی دعوت شود.

کد خبر 256427
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز