همشهری آنلاین: دبیر دومین جشنواره عکس «قاب‌های بهشتی» از پایان داوری‌های این دوره از جشنواره خبر داد و گفت: برآیند نظرات داوران در این دوره، حکایت از افزایش حضور و کیفیت آثار در حوزه ایثار و شهادت دارد.

به گزارش مهر، محسن محمدی با بیان این مطلب گفت:‌ کیفیت بالای آثار ارسالی به جشنواره، انتخاب برترها را دشوار کرده بود؛ با این حال کار انتخاب با دقت بسیار انجام شد تا حقی از شرکت‌کنندگان ضایع نشود.

وی افزود: در مجموع بیش از 2600 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد‌ که از این میان، بیش از 1800 اثر بخش حرفه‌ای و بیش از 700 اثر بخش شهروندی به مرحله داوری راه یافتند و در بخش شهروندی 10 اثر توسط داوران برگزیده شد.

دبیر دومین جشنواره عکس «قاب‌های بهشتی» درباره جایزه ویژه مردمی در بخش شهروندی، گفت: در این بخش مخاطبان به سایت تصویرنت به آدرس http://www.tasvirnet.com مراجعه می‌کنند و از میان آثار ارسالی شهروندان، عکس مورد نظر را انتخاب و به آن رأی می‌دهند که عکس برتر در روز اختتامیه مورد تجلیل قرار می‌گیرد.

محمدی تاکید کرد: امکان رأی دادن به عکس برتر تنها تا روز قبل از اختتامیه وجود دارد.

وی با بیان اینکه آثار 200 عکاس در بخش حرفه‌ای جشنواره مورد ارزیابی قرار گرفت و 80 اثر برگزیده برای شرکت در نمایشگاه انتخاب شد.

دبیر جشنواره عکس «قاب‌های بهشتی» یادآور شد: ابوالفضل جلیلی، فرهاد سلیمانی و محمد نوروزی داوری این دوره از جشنواره را به عهده داشتند که برآیند نظرات داوران در این دوره از افزایش حضور و کیفیت آثار در حوزه ایثار و شهادت حکایت می‌کند.

محمدی همچنین از برگزاری مراسم اهدای جوایز و افتتاح نمایشگاه دومین جشنواره عکس «قاب‌های بهشتی» در نیمه اول اردیبهشت ماه خبر داد و گفت:‌ در این مراسم با حضور خانواده شهدا و مسئولان فرهنگی کشور از برگزیدگان دوره دوم جشنواره «قاب‌های بهشتی» تقدیر می‌شود.

دومین جشنواره عکس «قاب‌های بهشتی» با هدف پاسداشت یاد شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تلاش در راه گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و افزایش محتوای دیجیتالی یادمان شهدا در فضای مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 256476
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز