مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهردار منطقه ۲ تهران از ادامه روند احداث بوستان جنگلی ۱۸ هکتاری در این منطقه خبر داد و گفت: این بوستان جنگلی در حاشیه بزرگراه شهید همت و حد فاصل بزرگراه‌های شهید چمران و شیخ فضل الله نوری در حال احداث است.

به گزارش تهران سما، عابد ملکی با اعلام این خبر افزود: این بوستان جنگلی در حاشیه بزرگراه شهید همت و حد فاصل بزرگراه‌های شهید چمران و شیخ فضل الله نوری در حال احداث است.

وی اظهارداشت: طراحی فضاهای ویژه بوستان های جنگلی از جمله مسیر دوچرخه سواری، پیست اسکیت، آبنما و برکه از جمله ویژگی‌های در نظر گرفته شده برای این بوستان است.

شهردار منطقه دو تهران همچنین به استفاده از گونه‌های گیاهی مختلف و سازگار با اقلیم شهر تهران در این بوستان جنگلی اشاره و تاکید کرد: شهرداری منطقه دو تهران از فضاهای سبز و پارکی مختلف و متعددی برخوردار است که این منطقه را به یکی از سر سبزترین مناطق تهران تبدیل کرده است.

ملکی تاکید کرد: طراحی احداث فضاهای سبز و بوستان‌های محلی، منطقه ای و فرامنطقه‌ای دیگری در فضاهای بلااستفاده این منطقه نیز صورت گرفته که با احداث آنها، فاصله دسترسی شهروندان به فضای سبز به حداقل خواهد رسید.

کد خبر 256623
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز