همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا مقابل چین به پیروزی رسید تا به عنوان نخستین تیم فینالیست این رقابت ها معرفی شود.

به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال نشسته ایران در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 14 و 25 بر 16 چین را شکست داد تا به عنوان فینالیست این رقابت‌ها به دیدار نهایی راه یابد.

تیم ملی والیبال نشسته ایران در دور مقدماتی رقابت های قهرمانی آسیا موفق به شکست تیم های قزاقستان، ژاپن و مغولستان شده بود.

ملی پوشان ایران جمعه پنج اردیبهشت در دیدار نهایی این رقابت‌ها با برنده بازی عراق و قزاقستان بازی خواهد کرد.

مجید لشگری، داوود علی پوریان، صادق بیگدلی، محمد خالقی، رضا پیدایش، مهرزاد مهروان، ناصر حسن پور، حسین فرزانه، حسین گلستانی، آرش خرمالی، مجتبی حیدری و مهدی بابادی اسامی ملی پوشانی ایران در مسابقات والیبال نشسته قهرمانی مردان آسیا است که با هدایت هادی رضایی به میدان می روند.

علیرضا معمری، بهمن تاروردی زاده، فرید صائبی و علی اخوان به عنوان مربیان، محمد صفری به عنوان فیزیوتراپیست و علی کشفیا به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال نشسته ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی می‌کنند.

در نخستین بازی مرحله نیمه نهایی گروه زنان نیز تیم ملی والیبال نشسته چین سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 10، 25 بر 7 و 25 بر 11به پیروزی رسید تا به دیدار نهایی این رقابت‌ها راه یابد.

تیم چین فردا جمعه در دیدار نهایی با برنده دیدار تیم ملی والیبال نشسته ایران و ژاپن بازی خواهد کرد.

کد خبر 257123
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز