همشهری آنلاین: مدیر مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری از تصویب طرحی در حوزه هنری برای حمایت از ادبیات نوجوانان و حمایت از تولیدات ادبی با محوریت مسجد خبر داد.

علیرضا قزوه مدیر مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری در حاشیه بازدیدش از نمایشگاه بین المللی کتاب در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برگزاری جایزه ادبی بچه‌های مسجد گفت: طرحی در حوزه هنری به منظور حمایت از ادبیات نوجوانان در کشور و حمایت از تولیدات ادبی با محوریت مسجد تصویب شده که اجرای آن به حوزه هنری کودک و نوجوان واگذار شده و جرئیات آن نیز به زودی اعلام می‌شود.

وی همچنین افزود: در تدارک اهدای جایزه ای ادبی با نام امیر حسین فردی نیز هستیم. احتمال دارد این جایزه به صورت مستقل اهدا شود و احتمال دارد جایزه جشنواره داستانی انقلاب را به نام امیر حسین فردی نام گذاری کنیم. این مساله در حال بررسی است و به زودی به نتیجه نهایی منجر می شود.

قزوه همچنین به برنامه حوزه هنری برای حمایت از شاعران و نویسندگان حوان فعال برای حضور در نمایشگاه کتاب اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ای که در حوزه هنری ریخته ایم امسال از نویسندگان و شاعران جوان فعال در حوزه‌های هنری کشور به منظور شرکت در نمایشگاه بین المللی کتاب حمایت و پشتیبانی خواهییم کرد.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته گروه های شاعران و نویسندگان حوزه های هنری به تناوب و در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب در نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد تا از این رویداد بی نصیب نمانند.

کد خبر 258009
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز