دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: ماجرای عجیب گمشدن هواپیمای مالزی که هنوز اثری از آن پیدا نشده، به پرده سینماها می‌رود.

هواپیما

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، هواپیمای بوئینگ 777 خط هوایی مالزی در تاریخ هشتم مارس با 239 سرنشین مفقود شد و تاکنون هیچ اثری از آن یافت نشده است.

در این شرایط «روپش پائول»، کارگردان مشهور هندی که امسال با فیلم سه‌بعدی «کاما سوترا» در شصت‌وهفتمین جشنواره کن حضور دارد، از قصد خود برای ساخت فیلمی در مورد این حادثه مرموز و معمای حل نشده خبر داده است.

پائول در این‌باره می‌گوید، فیلم او یک فیلم دلهره‌آور خواهد بود، اما هرگز براساس فرضیات احمقانه ساخته نخواهد شد.

این در حالی است که معلوم نیست فیلم «پائول» پس از ساخت در بازار منطقه شرق و جنوب شرق آسیا و به ویژه در دو کشور چین و مالزی که بیشتر مسافران هواپیما از این دو کشور بودند چه سرنوشتی پیدا کند.

پرواز ۳۷۰ هواپیمایی مالزی از کوالالامپور مالزی با ۲۳۹ مسافر از ۱۴ کشور عازم پکن، پایتخت چین بود، اما به دلیل نامعلومی پس از تغییر مسیر تماس آن با رادار قطع و ناپدید شد.

عملیات بین‌المللی برای پیدا کردن این هواپیما توسط بیش از ۲۶ کشور در جریان است و گفته می‌شود بزرگ‌ترین عملیات جستجو در تاریخ است.

طبق داده‌های ماهواره‌ای، بیش‌تر از هر احتمال دیگری، هواپیما در حال پرواز به سمت جنوب اقیانوس هند بوده و پس از هفت ساعت پرواز و تمام شدن سوختش در همان جا سقوط کرده و تمام سرنشینان آن مرده‌اند.

کد خبر 259911
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز