جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: رضا مقدسی در سال ۱۳۴۶ در مشهد مقدس دیده به جهان گشود.

moghadasi

رضا مقدسی، فعالیت رسانه‌ای را از دوران دانش‌آموزی با نوشتن در نشریه دانش‌آموزی حزب جمهوری اسلامی آغاز کرده و فعالیت حرفه‌ای خود را از سن 20 سالگی در روزنامه قدس پایه‌گذاری کرده است. وی در ادامه همکاری با این روزنامه، مسئولیت‌هایی نظیر پروژه سراسری روزنامه قدس و سردبیری و معاونت مدیرمسئول این روزنامه در تهران را عهده‌دار شده است.

مقدسی علاوه بر روزنامه‌نگاری، در حوزه روابط عمومی نیز صاحب تجربه است و مدتی مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی وزارت کار و امور اجتماعی بوده است.

حضور در بخش‌های مختلف تحریریه‌ای صدا و سیما، دبیری سرویس‌های جامعه و سیاسی روزنامه جام‌جم، قائم مقامی مدیرمسئول همشهری، مدیرمسئولی روزنامه خبر، مدیرعاملی خبرگزاری مهر و مدیرمسئولی روزنامه بین‌المللی تهران تایمز، از مقدسی یک مدیر باتجربه در حوزه رسانه و صاحب‌نظر در زمینه روزنامه‌نگاری تراز انقلاب اسلامی ساخته است.

مقدسی علاوه بر روزنامه‌نگاری و حضور در عرصه مدیریت روابط عمومی و مدیریت رسانه، دارای سوابقی در زمینه فعالیت تشکیلاتی در حوزه روزنامه‌‍نگاری نیز است و دو دوره عضویت هیئت مدیره انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان حاکی از دغدغه‌های صنفی و تشکیلاتی او در حوزه حرفه‌ای است.

رضا مقدسی از نظر تحصیلات دانشگاهی نیز در مقطع کارشناسی، تاریخ خوانده و کارشناسی ارشد را در رشته ارتباطات به اتمام رسانده است.

کد خبر 260706
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز