همشهری‌آنلاین - زهرا جورابلو: بازاریاب‌بازارساز ماهنامه‌ای کاربردی در حوزه‌ی بازاریابی، فروش، پخش و توزیع است که مخاطبان اصلی آن را ویزیتورها، فروشنده‌ها، بازاریابها و موزعان تشکیل می‌دهند.

بازارساز

همچنین مطالب مجله بگونه‌ای در اختیار خوانندگان قرار گرفته است که مدیران بازاریابی، فروش و پخش نیز می‌توانند از آنها بهره‌مند شوند.

هدف از انتشار این ماهنامه ارائه‌ی مطالب کاملاً کاربردی برای بالا بردن دانش و مهارتهای نیروهای بازاریابی، فروش و پخش می‌باشد. در هر شماره از این ماهنامه علاوه بر مقالات کاربردی، گفتگویی‌هایی نیز با بزرگان فروش و توزیع در ایران انجام می‌شود که می‌تواند نکات آموزشی فراوانی برای مخاطبان جوان مجله به همراه داشته باشد.

بخش پرسش و پاسخ یکی دیگر از بخشهای این ماهنامه است. خوانندگان می‌توانند سؤالات خود را برای دفتر مجله ارسال کنند تا برجسته‌ترین کارشناسان و اساتید بازاریابی، پخش و فروش کشور پاسخگوی آنها باشند. تکنیکهای مذاکره با مشتریان، معرفی کتاب، اصطلاحات بازاریابی، فروش و توزیع و معرفی یک کسب‌وکار موفق خارجی از سایر بخشهای ماهنامه‌ی کاربردی بازاریاب بازارساز هستند.

پرویز درگی صاحب امتیاز و مدیرمسئول بازاریاب‌بازارساز است. درگی پیش از این دوماهنامه توسعه مهندسی بازار را چاپ و منتشر می‌کرد که هشت سال از انتشار آن می‌گذرد؛ نشریه‌ای که مخاطب اصلی آن مدیرعاملان، مدیران بازاریابی و فروش هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت www.marketermag.ir، آدرس ایمیل info@marketermag.ir و یا تلفن  66431863 در تهران برای دریافت اشتراک این ماهنامه اقدام کنند.

کد خبر 263823

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha