دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵
۰ نفر

مرد شیاد که با معرفی خودش به‌عنوان دکتر، مهندس و استاد دانشگاه به خواستگاری دختران دم بخت می‌رفت و دست به کلاهبرداری از آنها می‌زد دستگیر شد.

تحقيقات پليس استان زنجان براي دستگيري اين مرد با شكايت دختر جواني در اداره آگاهي شهر زنجان آغاز شد.
دختر جوان به مأموران گفت: از طريق دوستم با جواني به نام كيارش كه خود را دكتر معرفي مي‌كرد آشنا شدم. كيارش بعد از مدتي به من اظهار علاقه كرد و پيشنهاد ازدواج داد. وي ادامه داد: او با حرف‌هايش فريبم داد و با نشان دادن فيلمي از لحظه معاينه كردن يكي از بيمارانش، اعتمادم را كاملا جلب كرد. پس از آن هم با يك دسته گل به خواستگاري‌ام آمد و گفت كه تك‌فرزند خانواده‌ است و پدرش وضع مالي بسيار خوبي دارد. با همين حرف‌ها بود كه فريبش را خوردم غافل از اينكه او نقشه شومي در سر داشت.

بعد از مدتي وي تهديدم كرد كه اگر 2ميليون تومان به او ندهم، با عكس‌هايي كه در اين مدت از من تهيه كرده آبرويم را خواهد برد. با شنيدن اين حرف‌ها شوكه شدم و وقتي از دوستم كه من و كيارش را به هم معرفي كرده بود تحقيق كردم، متوجه شدم كه او نيز با همين شگرد در دام كيارش گرفتار شده است.

براي همين تصميم گرفتم از اين مرد شكايت كنم. با شكايت دختر جوان، مأموران متوجه شدند كه كيارش علاوه بر او و دوستش از افراد ديگري نيز كلاهبرداري كرده است. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه اين مرد خود را دكتر، مهندس يا استاد دانشگاه جا مي‌زد و بعد از فريب دختران دم بخت، با تهديد آنها دست به اخاذي مي‌زد.

رئيس پليس آگاهي استان زنجان گفت: مأموران در ادامه تحقيقات توانستند اين مرد را كه يك مجرم سابقه‌دار بود شناسايي كنند. او حتي سيكل هم نداشت و معمولا طعمه هايش را در پارك‌ها و مراكز تفريحي شناسايي مي‌كرد و سپس با تهديد يا با وعده سفر به خارج از كشور، گرفتن وام يا خريد زمين دست به اخاذي و كلاهبرداري از طعمه‌هايش مي‌زد. سرهنگ رحمتي افزود: با شناسايي مخفيگاه متهم، او دستگير و در بازجويي‌ها مشخص شد كه نه‌تنها در زنجان بلكه در استان‌هاي ديگر نيز با اين شگرد دست به كلاهبرداري و اخاذي زده است كه شاكيان احتمالي مي‌توانند براي شناسايي و شكايت از او به پليس آگاهي زنجان مراجعه كنند.

 

 

کد خبر 266553

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha