سه‌شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۵
۰ نفر

سینـماگـران ایرانی با انتشار بیـانیه‌ای به ۲زبـان فـارسی و انـگلیسی سـایت IMVbox. com را به‌عنوان مرجع قانونی دسترسی به نمایش آنلاین فیلم‌های ایرانی در خارج از کشور معرفی کردند تا از این پس سینمادوستان سراسر جهان فیلم‌های محبوب خود را با پرداخت هزینه در این سایت تماشا کنند.

نمایش قانونی فیلم‌های ایرانی


به گـزارش همشــهري، كـاربـران اين سايت به نسخه قانوني بيش از 300فيلم ايراني دسترسي دارند و پس از ثبت‌نام مي‌توانند با كليك روي پوستر هر فيلم، آن‌ را به‌صورت آنلاين و با زيرنويس انگليسي ببينند. ضمن اينكه امكان دريافت فيلم به هيچ وجه وجود ندارد و هزينه ثبت‌نام براي ‌ماه اول تنها يك دلار است. اين هزينه پس از گذشت 30روز از ثبت‌نام براي يك‌ماه حدود 8دلار، براي 6‌ماه 20دلار و براي يك سال 30دلار تعيين شده است.

استفاده از سايت نمايش قانوني فيلم‌هاي ايراني در اينترنت فعلا براي كاربران خارج از ايران ممكن است و خارجي‌ها با استفاده از كارت‌هاي اعتباري معتبر حق اشتراك را پرداخت كنند. تا امروز علاوه بر 340فيلم ايراني، چند فيلم كوتاه، مستند و انيميشن و 2مجموعه تلويزيوني «شهريار» و «ميوه ممنوعه» هم در دسترس كاربران قرار گرفته و 25فيلم جديد تا هفته آينده به جمع فيلم‌ها افزوده مي‌شود.

رتبه جهاني اين سايت در سايت معتبر الكسا حدود 357هزار و رتبه آن در بريتانيا 14407 است. نكته جالب اينكه نخستين تجربه كارگرداني نرگس آبيار يعني «اشيا از آنچه در آيينه مي‌بينيد به شما نزديك‌ترند» پيش از اكران و نمايش در ايران روي اين سايت در دسترس و جزو تازه‌هاست. يك سطر واقعيت، به‌خاطر پونه و زيبا و من در همين گروه قرار گرفته‌اند و آينه‌هاي روبه‌رو، چيزهايي هست كه نمي‌داني، چهارشنبه‌سوري و برف روي كاج‌ها در بخش بيشترين بازديد هستند.

آنگونه كه ايسنا نوشته، كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، بنياد سينمايي فارابي، مركز گسترش سينماي مستند و تجربي، صدا و سيما، مؤسسه رسانه‌هاي تصويري، مؤسسه سوره، انجمن سينماي جوانان ايران و چند مؤسسه و شركت خصوصي پخش فيلم در بخش لينك‌هاي مفيد سايت به چشم مي‌خورد.

کد خبر 266581

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha