سه‌شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی روزهای سه شنبه (۳۱ تیر) و چهارشنبه شاهد وزش باد نسبتا شدید در استان‌های سمنان، جنوب خراسان رضوی، شمال شرق اصفهان، قم، مرکزی، البرز، تهران خواهیم بود و دمای هوا نیز افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، سازمان هواشناسی تصریح کرده است که طی امروز و فردا پدیده گرد و خاک باعث کاهش دید افقی و کیفیت هوا در استان خوزستان خواهد شد و روز چهارشنبه شب مجددا توفان گرد و خاک در منطقه زابل آغاز می‌شود.

همچنین طی روز جاری بارش پراکنده و گاهی وزش باد در سواحل دریای خزر و قستمت‌های شمالی استان‌های آذربایجان غربی و شرقی دور از انتظار نیست و خلیج فارس و شرق دریای عمان و دریای خزر طی سه روز آینده مواجی خواهد شد.

مدیر کل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در خصوص هوای تهران نیز  گفت: هم اکنون دمای هوای تهران به بیش از 36 درجه بالای صفر رسیده، رطوبت نسبی هوا حدود 12 درصد، سرعت وزش باد از جهت غربی تهران حدود 21 کیلومتر بر ساعت و کمینه و بیشینه امروز هوای تهران نیز بین 27 تا 40 درجه خواهد بود، ضمن اینکه آسمان تهران طی سه‌شنبه کمی ابری همراه با گرد و خاک و در بعضی از ساعات همراه با وزش باد شدید خواهد بود.

احد وظیفه پیش‌بینی کرد که کمینه و بیشینه هوای تهران طی روز چهارشنبه این هفته بین 28 تا 40 درجه بالای صفر و آسمان تهران نیز در این روز کمی ابری همراه با گرد و خاک در بعضی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود.

به گفته وی، کمینه و بیشینه هوای تهران طی پنجشنبه این هفته بین 28تا 41 درجه بالای صفر خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود در این روز آسمان تهران صاف کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و در بعضی از ساعات غبارآلود خواهد بود.

کد خبر 266651

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha