۳ مرد و یک زن همدست شدند تا با ربودن پسربچه‌ای ۳ ساله دست به اخاذی ۳۵۰ میلیون تومانی از خانواده‌اش بزنند.

پایان ۵ روز گروگانگیری پسربچه ۳ساله در شیراز

متهمان پيش از اينكه به خواسته خود برسند از سوي پليس دستگير شدند. اين گروگانگيري 25تيرماه رخ داد. آن روز پسربچه 3ساله مقابل خانه‌شان در يكي از روستاهاي لارستان در استان فارس سرگرم بازي بود كه 2مرد جوان به او نزديك شدند و پس از ربودن وي، محل را ترك كردند. با گذشت چند ساعت از اين ماجرا، درحالي‌كه خانواده گروگان تصور مي‌كردند پسرشان گم شده است، آدم‌ربايان با آنها تماس گرفتند و خواسته خود را مطرح كردند. آنها گفتند كه حاضرند در ازاي دريافت 350ميليون تومان گروگان خود را رها كنند.

با گزارش ماجرا به پليس، تيمي از كارآگاهان وارد عمل شدند و در بررسي‌هاي تخصصي دريافتند كه گروگان خردسال به شيراز منتقل شده است. آدم ربايان كودك ربوده شده را به خانه زن جواني برده و در آنجا از وي نگهداري مي‌كردند كه پليس با اطلاع از اين ماجرا، تحقيقات گسترده براي شناسايي خانه اين زن را آغاز كرد. سردار گودرزي، رئيس پليس استان فارس با بيان اين خبر گفت:

مأموران 5روز پس از آدم‌ربايي اين خانه را در خيابان نشاط شيراز زيرنظر گرفتند و در يك عمليات ضربتي وارد آنجا شدند و توانستند زن جوان و 2نفر از آدم‌ربايان را دستگير كنند. همچنين يكي ديگر از آدم‌ربايان در روستاي خنج لارستان دستگير شد و پسربچه ربوده شده پس از آزادي در اختيار خانواده‌اش قرار گرفت. به گفته وي، 2نفر از آدم‌ربايان كه اهل روستاي خنج بودند از قبل خانواده گروگان را مي‌شناختند و از وضعيت مالي آنها با خبر بودند و به همين دليل با همدستي 2نفر ديگر كه در شيراز سكونت داشتند نقشه اين گروگانگيري را طراحي و عملي كرده بودند.

کد خبر 266670

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha