همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: داشتن بصیرت، حفظ آموزه‌های دینی، حفظ سبک زندگی اسلامی و ایرانی و ولایی بودن از راه‌های مقابله با جنگ نرم است.

حبیب‌الله سیاری

به گزارش تسنیم، دریادار حبیب‌الله سیاری در محفل انس با قرآن کریم در محل آموزش تخصص‌های نیروی دریایی این شهر، با بیان اینکه جوانان آینده‌سازان نیروی دریایی هستند، اظهار کرد: وقتی در جمع شما جوانان حاضر می‌شویم از صلوات، رفتار و حرکات شما روحیه می‌گیریم و امیدوار می‌شویم که با شما جوانان ولایی نیروی دریایی در شأن مردم ایران بسازیم.

وی با بیان اینکه معنویت در نیروی دریایی بهتر و بیشتر شده است، افزود: در ماه رمضان نیروی دریایی محافل قرآنی و عترت را به لطف خدا و با همت بلند دریادلان ایران در تمام مناطق پایگاه‌ها، مساجد و نمازخانه‌ها در تمام شب‌های ماه رمضان به صورت خودجوش همراه با افطاری برگزار کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه جمع روحانی و معنوی بر مناطق نیروی دریایی حاکم است، گفت:در بندرعباس، خارک، بوشهر، سیرجان و انزلی و امروز در رشت این محافل برگزار شد.

سیاری با بیان اینکه روز شنبه در بندر عباس ناوگان سی ام محافل انس با قرآن برگزار می‌شود، در تمام پایگاه‌ها مراسم با حضور جوانان دایر است.

وی با بیان اینکه هر سال که می‌گذرد شاهد برگزاری پرشکوه محافل در نیروی دریایی هستیم، گفت: برنامه‌ها و فعالیت‌های نیروی دریایی برگرفته از تدابیر فرمانده کل قوا است و هرگز در مقابل دشمنان سر تعظیم خم نخواهیم کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد:هشت سال دفاع مقدس نشان می‌دهد که در مقابله با هجوم دشمنانی که دین، شرف، کشور و ناموس ما را نشانه رفته بود ایستادگی کردیم.

سیاری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند:«اگر دشمنی بخواهد به مرزهای ایران تجاوز کند با تیزی خشم جوانان مملکت مواجهه می‌شود»، افزود: امروز این مسیر اقتدار به واسطه حضور جوانان ایرانی ادامه دارد و در صف جلو نیروی نظامی آموزش دیده به مقاومت می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه قدرت و اقتدار را به معرض نمایش بگذاریم و به همه ثابت کنیم که در بعد از انقلاب ایستادگی کردیم و در هشت سال دفاع مقدس ایستادیم و باز هم خواهیم ایستاد، شما جوانان باید به دو موضوع مهم توجه کنید.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: اگر می‌خواهید قوی باشید و زیر بار زور نروید، قوی بودن در بعد قدرت نظامی و دفاعی اهمیت دارد که توسط جوانان به وجود می‌آید که با ایمان، اعتقاد، تخصص، علم، دانش، پشتکار و روحیه هم خودتان در صحنه باشید و هم تجهیزات بسازید.

سیاری افزود:امروز مقام معظم رهبری، کشور را به شما می‌سپارند به همین دلیل شما جوانان باید در صحنه باشید و با علم، ایمان، تخصص، پشتکار، روحیه و توانمندی با مقاوم بودن این توان نظامی و روحیه مقاومت و ایثار را بالا ببرید.

وی با بیان اینکه مقابله با جنگ نرم موضوع دومی است که جوانان باید به آن توجه کنند، گفت: اکنون دشمن به جنگ نرم روی آورده که هدف تسلط بر مغز ملت ما به ویژه جوانان است تسلط به مغزها عقاید و باورهای شما را تغییر می‌دهد و هیچ چیز برای شما مهم نخواهد بود، این باور و عقاید ما مقدس است و باید حفظ کنیم وقتی عقاید تغییر کرد، تفکر و رفتار ما عوض می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: شما جوانان یادتان باشد جبهه جنگ نرم را خالی نکنید و محکم در مقابل تهاجم، ناتوی فرهنگی و جنگ نرم بیاستید با این کار دشمن شکست می‌خورد.

سیاری، خانواده‌ها را سربازان جنگ نرم دانست و گفت: خانواده‌ها در تربیت فرزندان و سبک زندگی دقت کنند، نکند که ناخواسته به سمت زندگی غربی بروند و سرباز اصلی جنگ نرم در دفاع از معنویت خانواده‌ها هستند.

وی افزود: داشتن بصیرت، حفظ آموزه‌های دینی، حفظ سبک زندگی اسلامی و ایرانی و ولایی بودن از راه‌های مقابله با جنگ نرم است.

کد خبر 266762

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha