مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: امسال طبق قانون برنامه پنجم توسعه سهم ۱۰ درصدی کاهش تلفات ناشی از تصادفات با تلاش مضاعف تحقق خواهد یافت.

راهداری

به گزارش تین‌نیوز از مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر که 31 تیرماه در سازمان راهداری برگزار شد، داوود کشاورزیان، رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به امکانات قابل استفاده برای سازمان جمعیت هلال احمر اظهار کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر می توانند از 560 راهدارخانه مجهز سازمان راهداری استفاده کنند و در کنار راهداران به فعالیت بپردازند.

وی افزود: حدود 50درصد تلفات جاده ای سر صحنه است و نزدیک به 50 درصد دیگر نیز بعد از زمان وقوع حادثه اتفاق می افتد، لذا هر چه امداد گر سریع تر به صحنه وقوع حادثه برسد میزان تلفات کاهش می یابد.

کشاورزیان با اشاره به قانون کاهش 10 درصدی تلفات ناشی از تصادفات طبق برنامه پنجم توسعه تصریح کرد: سال گذشته نتوانستیم بیش از 6 درصد کاهش داشته باشیم اما امسال با تلاش بیشتر به سهم 10 درصدی کاهش تلفات دست خواهیم یافت.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای یادآور شد: با توجه به فراهم بودن زیرساخت شبکه دیتا و نبود منع قانونی، در نظر داریم در جهت ارتقای سطح امینی راه ها با استفاده از بخش خصوصی و از طریق برگزاری مناقصه 34 هزار کیلومتر از راه های شریانی کشور را هوشمندسازی کنیم.

کد خبر 266802

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha