همشهری آنلاین: مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید در جنوب غرب کشور و برخی مناطق شرقی و جنوب شرقی کشور خبر داد.

گرما دما

مهندس احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا افزود: نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد در بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق کشور وزش باد و گرد و خاک ادامه خواهد داشت.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: در سه روز آینده در برخی مناطق جنوب شرق در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پراکنده پیش‌بینی می‌شود و در همین مدت قسمت‌های شرقی دریای عمان و از روز یکشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

وی از افزایش وزش باد از اواخر وقت شنبه ( 4 مرداد) و طی روز یکشنبه در برخی مناطق خبر داد و افزود: این باد در جنوب غرب کشور و در برخی مناطق دیگر باعث باد و گرد و خاک خواهد شد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به وضع هوای تهران اشاره کرد  گفت: بر این اساس آسمان تهران در شنبه صاف در شهرهای جنوبی باد و گرد و خاک خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز با یک درجه افزایش به 30 و 41 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد. همچنین در روز یکشنبه نیز آسمان پایتخت صاف در شهرهای جنوبی باد و گرد و خاک در اواخر وقت وزش باد شدید در شهرهای غربی پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در این روز به 28 و41 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

کد خبر 266873

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha