همشهری آنلاین: احسان لشگری و مرتضی رضایی به مدال نقره و برنز اوزان ۸۶ و ۷۴ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد جایزه بزرگ فیلا در باکو رسیدند.

wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، پيكارهای کشتی آزاد جایزه بزرگ فیلا جام حیدر علی‌اف روز جمعه (3 مرداد) با حضور 4 نماینده کشورمان در شهر باکو در کشور آذربایجان برگزار شد.

در وزن 86 کیلوگرم احسان لشگری در دور نخست با نتیجه 11- 6 از سد سباستین جزیرزانسکی از لهستان گذشت و در دور دوم با نتیجه 10 - 1 ابراهیم یوسبوف از آذربایجان را برد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. لشگری در این مرحله نیز با نتیجه 8- 6 الکساندر گوستیف از آذربایجان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار مقابل شامیل کودیا ماگمداف از روسیه 2- 0 شکست خورد و به مدال نقره رسید.

در وزن 74 کیلوگرم مرتضی رضایی در دور اول با نتیجه 7- 0 آندرزج سوکالسکی از لهستان را شکست داد و در دور دوم با نتیجه 6- 3 از سد اشرف علی‌اف از آذربایجان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 6- 3 مغلوب جبرئیل حسن‌اف از آذربایجان شد و به دیدار رده‌بندی رفت. رضایی در این دیدار با نتیجه 7- 0 گامید دژالیلوف از تاجیکستان را شكست داده و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 57 کیلوگرم یونس سرمستی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 9- 7 مغلوب رستم آمپار از روسیه شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در دور بعد، سرمستی حذف شد.

در وزن 125 کیلوگرم عبداله قمی در دور نخست با نتیجه 5- 3 مغلوب آلن زاسایف از اوکراین شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در دور بعد، قمی هم از دور رقابت‌ها کنار رفت.

کد خبر 266944

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha