همشهری آنلاین: سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، با اشاره به پیشنهاد رئیس‌مجلس برای تدوین طرح فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای، گفت: عزم این کمیسیون برای قانون‌گذاری در حوزه ‌هسته‌ای جدی است.

سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با  خبرگزاری خانه ملت، از برنامه کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی‌ مجلس برای تدوین طرح نحوه فعالیت صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای خبر داد و گفت: در نشست اخیر این کمیسیون، دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس پیشنهاد تدوین این طرح را ارائه کرد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی‌ مجلس به‌دنبال تدوین طرح جامعی برای فعالیت انرژی هسته‌ای است تا آن قانون هم از لحاظ قانونی و هم از لحاظ فنی و کارشناسی راه‌گشا باشد.

وی با تأکید بر اینکه تدوین قانون فعالیت انرژی هسته‌ای در کشور یک موضوع چند وجهی و فراقوه‌ای است، تصریح کرد: تمام دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید برای تدوین این قانون برنامه‌ریزی و تلاش کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، افزود: به‌طور حتم تدوین برنامه‌ای مدون در حوزه فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای می‌تواند به شفاف سازی بیشتر و افزایش اعتماد در عرصه‌بین الملل در این حوزه کمک کند.

 

کد خبر 267046

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha