یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: دبیر شورای عالی امنیت ملی در گفتگوی تلفنی با خالد مشعل گفت: جمهوری اسلامی ایران مجموعه توان دیپلماسی خود را برای تبیین جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی در فلسطین ودفاع مردم مظلوم فلسطین بة‌ کار گرفته است.

به گزارش خبرگزاري مهر، علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در گفتگوی تلفنی با خالد مشعل رییس دفتر سیاسی حماس ضمن تبریک مجاهدت ماندگار مردم مقاوم فلسطین در برابر دشمن صهیونیستی، کشتار بی رحمانه زنان و کودکان مظلوم و بی دفاع غزه از سوی حاکمان تل آویو را ننگی ابدی برای این رژیم و حامیان آن دانست.

شمخانی حماسه غزه را فصلی جاودان در تاریخ مقاومت مظلومان تاریخ در برابرمستکبران و جنایتکاران عنوان و با تاکید بر حمایت همه جانبه دولت و مردم انقلابی ایران از مقاومت مردم مظلوم و سربلند فلسطین افزود: جمهوری اسلامی ایران مجموعه توان دیپلماسی خود را برای تبیین جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی در فلسطین ودفاع مردم مظلوم فلسطین بکار گرفته است.

دبیر شورایعالی امنیت ملی افزود: امروز، مرز میان انسانیت و وحشی گری با حمایت از مردم فلسطین و یا جانبداری از رژیم صهیونیستی مشخص می شود و این آزمونی بزرگ در برابر مدعیان حقوق بشر است.

خالد مشعل رییس دفتر سیاسی حماس نیز در جریان گفتگوی تلفنی با دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر تداوم مقاومت مردم فلسطین در برابر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: ما با ایمان قلبی به وعده حق تعالی انتهای مقاومت در برابر دشمنان را پیروزی و نصرت الهی می دانیم و هرگز از آرمان مقدس خود که آزادی قدس شریف است دست نخواهیم کشید.

وی با قدردانی از حمایت های مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از مردم فلسطین، اتحاد و مقاومت جهان اسلام در برابر غاصبان قدس را تنها راهکار توقف جنایات رو به تزاید رژیم صهیونیستی بر علیه مردم بی دفاع فلسطین عنوان کرد.

کد خبر 267082

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha