همشهری آنلاین: جشنواره رمضانی برج میلاد در حالی به مناسبت عید فطر تا ۱۰ مرداد‌ ماه ادامه دارد که تا کنون بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر از شهروندان برای ختم قرآن در این ماه پربرکت به برج میلاد آمدند.

به گزارش ایکنا، بازدید از یادمان ملی ایرانیان و برنامه‌های جشنواره رمضانی برج میلاد تهران به دلیل استقبال گسترده شهروندان در ایام تعطیلات عید سعید فطر تا 10 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

ساعات بازدید از برج میلاد تهران از هفتم تا 10 مرداد‌ ماه، از ساعت 10 تا 22 است. شهروندان پایتخت می‌توانند برای استفاده از برنامه‌های جشنواره رمضانی برج میلاد در این ایام از ساعت 19 تا 2 به برج میلاد تهران مراجعه کنند.

ایجاد سرای سبک زندگی، غرفه‌های دینی برای کودکان، انجام برنامه‌های هنری، فرهنگی و مسابقات دینی برای کودکان و ... از جمله این برنامه‌ها بود که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

همزمان با آغاز جشنواره رمضانی برج میلاد تهران، بیش از دو هزار و 500 نفر از شهروندان نقاط مختلف پایتخت برای ختم قرآن در این ماه پربرکت به برج میلاد آمدند.

برنامه ختم قرآن از روز نخست جشنواره رمضانی برج میلاد در گنبد آسمان اجرا شد و هر شب هیئت‌های مذهبی مختلف در این برنامه حضور داشته و در بلندترین نقطه پایتخت یک جزء از قرآن را در برج میلاد تهران ختم می‌کردند.

در برنامه ختم قرآن در گنبد آسمان برج میلاد نیز قاریان برجسته مصری حضور داشته و آیاتی از قرآن کریم را در برنامه محفل انس با قرآن در بالاترین نفطه برج میلاد قرائت کردند که از جمله می‌توان به متولی عبدالعال و قطب احمد الطویل، از قاریان مصری اشاره کرد.

کد خبر 267169

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha