همشهری آنلاین: پنج هزار مترمربع سالن پروازی جدید و پل متحرک جابه جایی مسافران عصر سه شنبه ۷ مرداد در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد به بهره برداری رسید.

mashad airport

مدیر کل فرودگاه بین‌المللی هاشمی نژاد مشهد امروز در گفت و گو با خبرنگار ما گفت : با توجه به افزایش پروازهای داخلی به مشهد مقدس، این سالن با هدف سهولت در نقل و انتقال مسافران دربخش ترانزیت پروازهای داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قاسم زاده افزود: پل متحرک جابه جایی مسافران با هزینه 700 هزار یورویی خریداری و نصب شده است و مسافران پروازی از این پس از طریق پله و اتوبوس جابه جا نمی‌شوند و با قرار گرفتن در مسیر این پل که در امتداد طبقه دوم سالن ترانزیت مسافران قرار دارد به هواپیماها وارد و یا از ان خارج می‌شوند.

فرودگاه بین المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد دومین فرودگاه پر رفت و آمد کشور بعد از فرودگاه بین المللی مهر اباد واز لحاظ تعداد پروازهای ورودی و خروجی روزانه دارای رتبه نخست در ایران است.

این فر ودگاه در زمینی به مساحت 540 هکتار در قسمت جنوب شرقی شهر مشهد قرار دارد و با دو باند موازی ظرفیت پذیرش کلیه هواپیماها تا رده بویینگ 747 را دارد.

کد خبر 267236

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha