پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر ورزش و جوانان گفت در صورت اختصاص ۵۰۰ میلیون یورو تسهیلات به وزارت ورزش و جوانان، چهار شهرک المپیک در کشور ساخته می‌شود که یکی از این شهرک‌ها در مشهد مقدس خواهد بود.

گودرزی

به گزارش واحد مرکزی خبر، محمود گودرزی در دیدار با استاندار خراسان رضوی در مشهد افزود: این شهرک‌ها در مدت سه سال به بهره برداری خواهد رسید و نیاز بخش عمده ای از جوانان و نوجوانان علاقه مند به ورزش در رشته‌های مختلف را مرتفع می‌کند.

وی با اشاره به اینکه باید به ورزش در همه سطوح اعم از ورزش تربیتی در مدارس و دانشگاه‌ها، ورزش کارگران ، ورزش‌ حرفه‌ای ، قهرمانی و پهلوانی توجه ویژه‌ای شود؛ گفت: باید سطح سرانه ورزشی در استان‌ها افزایش یابد و در این مسیر علاوه بر بهره گیری از امکانات وزارت ورزش و جوانان از ظرفیت سایر نهادها نظیر سپاه ، بسیج و شهرداری‌ها می‌توان استفاده کرد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: فعالیت‌های ورزشی نباید تحت الشعاع ساخت و سازها قرار گیرد و با توجه به توسعه زیر ساخت‌های ورزشی ، باید به مقوله ورزش در رشته‌‌ها و رده‌های سنی مختلف توجه ویژه داشت.

گودرزی گفت: بیش از سه هزار و 300 طرح نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد که برای اتمام آنها از سرمایه گذاری بخش خصوصی استفاده خواهیم کرد.

 

کد خبر 267315

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha