همشهری آنلاین: ستاد فرماندهی عملیات ضدتروریستی اوکراین از کشته شدن ۲۱ نفر از نیروهای یک تیپ ارتش در کمین شبه نظامیان شرق این کشور خبر داد.

 ۲۱ نظامی اوکراینی در درگیری مسلحانه در شرق این کشور کشته شدند

به گزارش ایرنا به نقل از ریانووستی، دفتر مطبوعاتی ستاد فرماندهی عملیات ضدتروریستی اوکراین روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد: ستون زرهی تیپ 25 هوابرد اوکراین در حومه شهر شاختیورسک در استان دونتسک مورد حمله شبه نظامیان قرار گرفت.

گزارش حاکی است: در جریان این حمله 13 نفر از نیروهای اوکراینی هم مجروح شدند و با بالگرد به بیمارستان شهر دنپروپتروفسک منتقل شدند.

در همین حال رسانه های خبری روسیه روز جمعه از تلفات سنگین نیروهای اوکراینی در جریان حمله شبه نظامیان در منطقه شاختینسک خبر دادند.

کانال دوم تلویزیون دولتی روسیه با اعلام خبر حمله شبه نظامیان به ستون زرهی اوکراینی، تصاویری از اجساد سربازان اوکراینی و چند تانک و نفربر سوخته آنها را نشان داد.

به ادعای این رسانه روسی، شبه نظامیان بیش از 10 سرباز اوکراینی را در منطقه شاختیورسک کشته و شماری را مجروح کرده و حدود 30 دستگاه تانک و نفربر زرهی اوکراینی را هم منهدم کرده اند.

نیروهای دولتی اوکراین از ماه آوریل گذشته برای سرکوبی جدایی طلبان در استانهای دونتسک و لوهانسک در شرق و جنوب اوکراین عملیات نظامی اجرا می کنند.

کد خبر 267342

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha