همشهری‌آنلاین: شرکت آنلاین امریکایی آمازون از یک طرح اشتراکی با نام نت فلیکس برای دسترسی نا محدود به کتاب‌ها و کتاب‌های صوتی خبر داد.

کتاب‌های الکترونیکی سایت آمازون

به گزارش شارا، سرویس اشتراکی آمازون خدمت دیگری است که خدمات دیگری را به کاربران دسترسی به عناوین داستان‌هایشان را با پرداخت 9.95 دلار می‌دهد.

مبلغ 9.99 دلار در هر ماه برای برنامه نامحدود کیندل به مشتریان دسترسی حداقل 600 هزار عناون کتاب را در قالب کیندل آمازون می‌دهد.

مشترکین قادر خواهند بود که به کتاب‌ها به صورت کیندل در تبلت دسترسی داشته باشند و همچنین سایر وسایل نظیر اپلیکیشن‌های کیندل، آی‌پدها و آی فون‌ها، وسایل با سیستم عامل ویندوز و اندرویت که از گجت‌های موبایل استفاده می‌کنند نیز در این زمره قرار می‌گیرند.

در اطلاعیه آمازون آمده است: یافتن یک کتاب عالی آسان است، و هرگز خارج از رده نمی‌شود. ای اطلاعیه ادامه می‌دهد: مشتریان می‌توانند از کتاب‌های پر فروشی نظیرهای هانگر، خاطرات یک بچه ویمپی و ارباب حلقه ها نیز انتخاب خود را انجام دهند.

حدود 2000 کتاب صوتی در خدمات صوتی آمازون در اختیار مشترکین قرار می گیرد که اکنون برای مشتریان امریکایی ارائه شده و به احتمال زیاد به زودی برای سایر مشترکین در سایر نقاط جهان نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

آمازون از یک مدل محبوب به نام نت فلیکس برای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی استفاده می‌کند اما همچنین این خدمات را از خدماتی نظیر اسپوتیفای نیز ارائه می دهد.

در بخش کتاب، خدمات مشابهی هستند که توسط اسکرایبد ارائه می شوند که در حدود 400 هزار عنوان را در هر ماه به قیمت 9.99دلار ارائه می‌دهند و اویستر نیز با پرداخت 9.95 دلار اجازه دسترسی به بیش از 500 هزار عنوان کتاب را به مخاطبان فروشگاهش می‌دهد.

کد خبر 267380

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha