همشهری آنلاین: سامان عبدولی و داود اخباری به مدال نقره و برنز اوزان ۵۹ و ۸۵ کیلوگرم رقابت‌های کشتی جایزه بزرگ فیلا رسیدند.

wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن 59 کیلوگرم سامان عبدولی در دور نخست با نتیجه 3- 2 از سد اورخان احمداف از آذربایجان گذشت و در دور بعد با نتیجه 3- 2 اوتا شینیبو از ژاپن را مغلوب کرد. عبدولی در دور سوم الکساندر کوستادینوف از بلغارستان را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله کامران ممدوف از آذربایجان را با نتیجه یک بر یک شکست داد و به دیدار فینال رسيد. عبدولی در این دیدار مقابل طالح ممدوف از آذربایجان با نتیجه 3- 1 مغلوب شد و به مدال نقره دست يافت.


در وزن 85 کیلوگرم داود اخباری در دور اول مقابل ایلیا اودویدچنکو از روسیه با نتیجه 8- 0 پیروز شد و در دور بعد با نتیجه یک بر صفر مغلوب سامان طهماسبی از آذربایجان شد و با توجه به حضور طهماسبی در دیدار فینال، اخباری به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه آمر هرستانوویچ از اتریش را با نتیجه 11- 2 شکست داد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. اخباری در این دیدار با نتیجه 6 - 1 پاتریک زابو از مجارستان را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 71 کیلوگرم محمد توسلی در دور اول با نتیجه 8 - 2 میت نمس از صربستان را شکست داد و در دور بعد با نتیجه 10- 5 دیمیو ژادرایف از قزاقستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 7- 2 مغلوب رسول چونایف از آذربایجان شد و راهی دیدار رده‌بندی شد و در این دیدار با نتیجه 4- 1 مغلوب رستم علی‌اف از آذربایجان شد و به مقام پنجم رسید.

 

 

کد خبر 267392

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha