طرح قطع آب مشترکان پرمصرف قرار بود روز گذشته اجرا شود که این موضوع منتفی شد تا مهلت جدیدی به این مشترکان داده شود.

بزرگ‌ترین آزمایشگاه برق آبی کشور ساخته شد

به گفته مسئولان3 هزار مشترك پرمصرف آب در تهران هستند كه مصرفي بسيار بالاتر از الگوي مصرف دارند و براي فضاي سبز و استخر از آب آشاميدني استفاده مي‌كنند و با وجود اخطارها و هشدارها سطح مصرف را كاهش نداده‌اند به همين دليل قرار بود روز گذشته به‌مدت 7ساعت از ساعت 10تا 17، اشتراك آب اين مشتركان قطع شود كه با وجود تأكيد بر اجراي اين طرح، در نهايت اين اقدام صورت نگرفت.

محمد پرورش مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان تهران تأكيد كرد:به 3هزار مشتركي كه مصرف ماهانه آنها 50تا 200مترمكعب است مهلت يكماهه داده شد اما مشتركاني كه بيش از 200مترمكعب مصرف آب داشته باشند روزانه به‌مدت 7ساعت آب آنها قطع خواهد شد.

آغاز مذاكره براي واردات آب

خبر ديگر اينكه با بروز بحران كم‌آبي در كشور برخي از نمايندگان مجلس پيشنهاد واردات آب را از سوي دولت مطرح ساخته‌اند اما وزير نيرو مي‌گويد: مي‌توان از كشورهايي كه با آنها تعاملاتي داريم آب وارد كنيم اما احتمال تغيير در تعاملات است و وابستگي در مسئله آب به هيچ وجه خوشايند نيست. حميد چيت‌چيان به ايسنا گفت: موضوع واردات آب را مطالعه مي‌كنيم و با برخي كشورها مذاكراتي دراين زمينه انجام داده‌ايم. در اين زمينه نياز به مطالعات جامع، فني، اقتصادي و محيط‌زيستي بايد انجام شود كه در حال انجام است.

کد خبر 268261

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha