همشهری آنلاین: رییس کل دادگستری استان تهران آخرین وضعیت پرونده م . ر یکی از مسئولان ارشد دولت دهم و تعاونی مسکن برق را تشریح کرد.

اسماعیلی

به گزارش ايرنا، ˈغلامحسین اسماعیلی درباره آخرین وضعیت پرونده م .ر و اینکه آیا روند دادرسی این پرونده طولانی نشده است، افزود: انشاالله رای این پرونده صادر می‌شود و طبق اطلاعاتی که تا اواخر هفته گذشته داشتم هنوز رای صادر نشده است.

رییس کل دادگستری استان تهران اضافه کرد: طی دو روز گذشته سئوالی از همکاران درباره این پرونده نکرده‌ام و هفته قبل که سئوال کردم هنوز رای صادر نشده بود.

پرونده م . ر یکی از مسئولان ارشد دولت دهم، اواخر اسفند ماه سال گذشته با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه 76 دادگاه به ریاست قاضی سیامک مدیر خراسانی قرار گرفت.

اسماعیلی درباره بازداشت خبرنگار واشنگتن پست نیز گفت: آقای اژه‌ای آخرین اطلاعات را ارایه کردند و به موقع درباره این پرونده اطلاع رسانی می‌شود.

سخنگوی دستگاه قضا در آخرین نشست خبری خود در مورد آخرین وضعیت خبرنگاران بازداشت شده روزنامه واشنگتن پست گفت: چهار نفر در این خصوص بازداشت شدند که یک نفر در همان روز اول با قرار وثیقه آزاد شد.

رییس کل دادگستری استان تهران درباره آخرین وضعیت پرونده تعاونی مسکن برق نیز گفت: این پرونده در نوبت رسیدگی قرار دارد و هنوز تعیین وقت نشده است.

به گفته اسماعیلی، قضات شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران مشغول مطالعه پرونده هستند و این پرونده از جمله پرونده هایی است که حجم زیادی دارد و بعد از مطالعه پرونده، تعیین وقت می شود.

این پرونده 86 هزار صفحه ای درباره کلاهبرداری مدیران سابق شرکت تعاونی مسکن برق منطقه ای تهران از هشت هزار نفر به بهانه واگذاری زمین در هشتگرد است که پس از رسیدگی به این شکایات در دادسراهای ناحیه کیش، هشتگرد و جرایم اقتصادی، سرانجام پرونده ها در شعبه 10 بازپرسی دادسرای ناحیه 6 تکمیل شد و اواخر اسفند سال 88 مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی مسکن برق بازداشت شدند.

کد خبر 268461

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha