چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: گالری عقیلی نقاشی‌های هنرمند جوان، سوگند نیک‌فرجام که تلفیقی از نقاشی و پارچه است را به نمایش درخواهد آورد.

نمایشگاه آثار هنری

به گزارش همشهري آنلاين، آثار نقاشي و کلاژهاي سوگند نيک‌فرجام از جمعه 31 مرداد به مدت يک هفته در گالري عقيلي به نمايش درخواهد آمد. اين آثار تلفيقي از نقاشي رنگ روغن و کلاژ است.

این نمایشگاه شامل 30 اثر از این هنرمند است که با تکنیک کلاژ و اکريلیک در ابعاد مختلف روی بوم خلق شده‌اند که نيک‌فرجام در آنها علاوه بر رنگ‌ها، از پارچه و آيينه و اجسام تزئييني نيز استفاده کرده است.

اين هنرمند جوان نقاش خاطرات، یادبودها و ارزش‌های فرهنگی است که در طول عمر کاري خود در هنر نقاشي بيشتر به کنکاش در فرهنگ اصيل و بومي ايراني پرداخته و استفاده از المان‌ها و موتيف‍‌‌‌هاي ايراني را در نظر داشته که اين موارد را با نقاشي و رنگ مخلوط کرده و آثار خود را پديد آورده است.

نيک‌فرجام در روند نقاشي‌اش به فضاي تخيلي همراه با رئاليست رسيده و با نگاهي ايراني به طبيعت سعي کرده تا نگاه معاصري نسبت به طبيعت پيرامون خود داشته باشد و به اصالت هنر ايراني نگاه کرده است.

اين نمايشگاه در گالري عقيلي به آدرس شهرک غرب (قدس)، خيابان سيماي ايران، روبروي بيمارستان لاله، خيابان پنجم، گذر فروردين، پلاک 12 از روز جمعه 31 مرداد افتتاح و به مدت يک هفته در اين گالري به نمايش درخواهد آمد.

کد خبر 269413

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha